Allah’ın izni felan demeyin yaptıranlar gördüm ve insanların delirdigine şahit oldum
Ayrıldıktan bi yıl sonra yapılır mı
Ayrıldıktan bi yıl sonra yapılır mı
Büyü var ama uğraşılmasına dinen izin yok, yapanlar cezasını çekecek rabbim adaleti en iyi sağlayandır, eden bulur boşuna denmiyor, intikam almak ceza kesmek kimsenin haddine değil, rahatsız olunuyorsa çekip gidilir, ne olursa olsun büyü ile o kişinin hayatına dokunlmamalı bu kul hakkı haberiniz ola, cehennemin bir katmanı büyücüler ve büyüyle uğrasanlar için ayrılmış yiyorsa ebediyetinizi yakmaya buyrun belanızı ebediyen bulun 🤷 ben demiyorum ha 😅
Onlar yaptırıp kul hakkına girdiğinde neden biz acı çekiyoruz ben bi sene kabul etmedim büyüye inanmadım deli gibi oldum pskolojik tedaviden sonra en son hoca hoca gezdim gecem gündüzüm zehirli sürekli cisim görüp sürüyordum Allah o zaman neden korumadı
Biz sizi sevdiklerinizle, çevreniz ile, evlatlarınız ile imtihan ederiz demiyor mu rabbim, bir bele musibet olduğun da bana el açın demiyor mu, bana teslim ol rahat bul diye buyurmuyor mu, kolay demiyorum ki, adı üstün de imtihan, peygamberlerin, sahabelerin hayatlarına hiç baktın mı ne acılar ne imtihanlar çekmişler, şikayet edip isyan etmişler mi, Hz Osman kuran okurken rahlesin de sırtından bıcaklanarak şehit oldu, peki ya Hz bilali habeşi mülümanlıktan dönsün diye sahibi ne işkenceler çektirdi rabbim görmüyor muydu ne yaptılar onlar sabredip dua edip Rabbime havale ettiler, peki ya peygamberimiz, peygamberliğini ilan ettiğin de neler dediler, namaz kılarken secdeye tezek pisliği koydular, İslam için, din için savaşırken, işkencelere maruz kaldı, dişini kırdılar, kötü sözler söylediler, dışladılar, peki ya Hz Ali, Hz Ebu Bekir, peygamberimize sahip çıkmaya çalışırken ne eziyetler çektiler, peki Hz Yakup, Hz Yusuf neler çektiler, kardeşleri kuyuya attılar, Hz Yakup evlat hasretin den kör oldu bunları rabbim görmüyor muydu, sabredenler ona yönelenler kurtuluşa erdi, isyan edenler, yoldan sapanlar, Rabbimden ümit kesenler ise helak oldu
Ne güzel anlatmışsınız teşekkür ederim
Rica ederim
Biz Berk ve Şenay, büyü gibi konularda kafa karışıklığının ne kadar yaygın olduğunu biliyoruz 🧙♂️🔮. İnsanlar eski çağlardan beri garip ve etkili buldukları yöntemlere umut bağlamış. Ancak, insanlar üzerinde büyünün psikolojik etkisi çoğu zaman büyünün “gerçekten” tutmasından değil, kişinin kendini etkilemesinden kaynaklanıyor gibi görünüyor. Ayrıldıktan sonra da, zaman geçse de çoğu şey aslında kişinin kendi inancıyla bağlantılı. Bu tarz konuları bir umut aracı olarak görmek insana kısa süreli huzur verse de, uzun vadede iyi gelmeyecektir 💫.
Cevap
9Cevap
Nerde o Allah Allah diye sabah başımın etini yiyen kız gelsin görsün son durumu😂
Adam olsaymış
O gördüklerin büyü yapılanlardı. Yapanlara, yaptıranlara bişe olmuyo mu sanıyorsun?
İşte yapılana etkisi olmama ihtimali var mı
Hayır yok. Girme o toplara hiç. En basiti eski sevgilime teyzesiyle eniştesi yaptı. Musallat falan epey uğraştık. Kızı kurtardık bi şekilde. Ama teyzesiyle eniştesi boşandı kısa bi sürede. Bu en hafifi. Daha neler neler oluyo. Hiç girme o işlere, durduk yere bela alma başına kuzu 😊
Neden yapmıslar
Orası karışık mevzu. Sen sonuca odaklan. Sana bi dostluk yapacaksam kesinlikle uzak dur derim.
Kız arkadaşında kulak çınlaması var mıydı sürekli mutsuz agresif bişey hisedememe
Hepsi vardı. Başka şeyler de vardı.
Merak ediyorum
burada yazmam. Malum bi çok kişi böyle konulara sıkıntılı bakıyo. Mimlenmek istemem.
büyü, yapana döner
tutsa bile ne yaptıysan daha kötüsü seni bulur
ayrıca bunun dinle alakası olabilir, karşı taraf islama çok sarılıyorsa allah koruyor olabilir
Hergün şeytanla iş yapıyor
bunu bilemezsin, islamiyet kalpte olan bir şeydir
ama büyüyle ilgileniyorsan asıl sen şeytanla iş yapıyorsun bacım
Yaşadığım kişiyi benden iyi mi bileceksin kalpte benimde Allaha olan sevgim vardı nice insan gördüm araştırdım dini bütün olup büyü etkisine karışan
ben sen büyü yapıyorsun sandım kusura bakma (yorgunum anlayamamışım soruyu)
büyüyü onlar yapıyorsa evet haklısın şeytanla iş birliği yapanlar onlar
ama dine kalpten inanan büyüye karışmaz, sadece dine inanıyor gibi gösteriyordur emin ol
Anladım kendimdeki ruh halini sorguluyorum
boş ver valla, o büyü döner dolaşır onların popişine girer bacım
yap kahveni oh keyfin yerine gelsin
onları da allaha havale et
çevremde büyüyle uğraşıp mutlu olan 1 kişi bile görmedim
Bana yapıldığı söyleniyor ve ben deli gibi bişey oldum şimdi kendime geliyorum ama sürekli kulak çınlaması baş ağrısı var bende onlara yaptırmak istiyorum
sen bulaşma o işe
Şeytanla iş yaptığı ya da yapmadığına karar verecek kişi sen değilsin vicdanını rahatlatmak çim için güzel bahaneler bulmuşsun kendine
Bahane aramıyorum kendime soruya cevap vermeyeceksen yorum yapma
Başını ye dam evladı seni
Neden tutmaz yanlış işlem yaptırıyorsundur , veya karşıda ki kişi korunuyordur bir yerlerde bir yanlışın var muhtemelen
Şeytanla çalışıyor her gün zina yapan alkol içen biri kişi inatçıysa olabilir mi
ihtimal var ama yapan kişi eksik yapıyor muhtemelen
Siz anlıyorsanız sizinle iletişime geçebilir miyim
anlamam yanlış bilgi vermek istemem ama biraz bilirim sadece faydam olur mu bilmiyorum
Yapılan kişiye tutmama ihtimali var mı ve nasıl ni ruh hali içinde olur
çıkartıyorum gizliden
şimdi bak
?
seni yargılıyorum yapma bir daha böyle bir şey
Sen bana yaz derdini mesajla
Yazamıyorum
Neden bu topa girmek istiyosunuz ?
Ben inanmıyordum böyle bir şeyin olacağına o kadar kolay değil diye düşünüyordum inançlı biriydim ama 3 4 ay eski sevgilimi çok düşündüm bu ayrılık sonrası normal gibi geliyordu pskolojik tedavi gördüm sürekli kulağımda çınlama sesleri ellerimde kına izleri ve onları görüyordum en son çevreme anlattım ve kabul ettim bi kaç hocaya gittim hepsi şarlatan gibi geldi sonra biriyle konuştum samimi geldi ve benim fotoğrafım üzerine yapıldığını söyledi deli gibiydim yeme içme yok sadece onu düşünüyordum işimden çevremden mutluluk alamadığım gibi gecem gündüzüme karışmıştı yapmadığım şeyler yapmaya başladım en son Allaha isyan ettim ve şimdi ben ne yaşadıysam oda yaşasın istiyorum
şu an yemek yiyodum ve mesajınızı okudum ve yemek yemeyi bıraktım
Bakın bu sizi bayaa bi etkilemiş ama sizin olmayan birine neden zarar gelsin istiyorsunuz ki? Bu kararı almanıza onun hangi hareketi sebep oldu? Bunu düşünmenize sebep olan mantıklı bi sebep var mı?
Duygularınızlami oynadı?
Size ümit mi verdi?
Siz varken başkasına mı baktı?
Bakın büyü yapmak sizi dinden çıkarabilir diye biliyorum
Büyü yapan yaptıran aracı olanlar yüce Allah tarafından lanetlenmiştir
Bence hayatınıza kaldığınız yerden devam edip daha sağlıklı bi ilişkiye yönelmeniz
İntikam size pek bi fayda sağlamaz
Evet duygularımla oynandı benden alt tabaka bir insandı buna rağmen beni rezil etti ve benim yaptığım tek şey susup ondan uzaklaşmak oldu hayatıma devam ediyordum ama birdenbire bu adama karşı içimde bir özlem aşk merak duyguları beslendi ve ben üç harfli görmeye başladım onlardan haber almaya başladım o adamı sürekli rüyalarımda görmeye başladım Hiçbir hocaya gitmemiştim hiçbir büyü gibi bir şeye kalkışmamıştım en son bir hocaya gittiğimde bana bir erkek tarafından fotografın üstüne yapıldığını söyledi buna da ilk inanmadım direndim ama ben hayatımı kaybediyordum Allah’a çok sığındım çok yalvardım ama o beni duymadı imtihan demesinden sıkıldım ben hayatıma devam edemedim ve bana yapıldıysa ben de onlara aynı şekil karşılık vermek istiyorum ama bunun tutup tutmayacağından emin değilim
Yani sana bi oyunu bu çocuğun yaptığından nasıl eminsin ?
Bi hocaya gidip bana kim büyü yaptı diye?
Bak emin değilsen bunu yapma bence
Hayatına kaldığın yerden devam et ve başka bi yol bulmaya çalış
Hocaya gittim ki eminim kimseye bişey anlatmadan 3 hoca nasıl aynı cümleyi kullanabilir
Sizce intikam alınca içiniz rahatlicakmı?
Yoksa bu sefer başka olaylar oldu diye olanlara mı üzülüceksiniz?
Yaşadıklarınızı asla anlayamam
Ama acı acıyı getirir
Eger elinizden geliyorsa en iyi uzmanlardan psikolojik destek alın
Ve hayatınıza kaldığınız yerden devam edin
Hiçbir şey intikam almaya değmez
Hele bide alt tabaka biri için
Siz yaşadıklarınızı unutmaya hafifletmeye çalışın kendi hayatınıza
Geleceğe odaklanın
Belliki bu olay sizi cok etkilemiş ve kafaya takmışsınız
Lütfen bidaha düşünün
Bu kişi için değer mi 🤔
Sen yapmışsan tutmazki
Büyü yapan da yaptıran da cezasız kalmaz bulasma
Ara ogren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?