Sözde tekrar karşılaşıcaz çok gerginim sizce napmaliyim bi fikir verin Allah rızası için?

Benim halamın kızı vefat etti 2 ay falan oldu muhtemelen o gün cenazede bi çocuk sürekli bakıp durmuş ben pek bakmiyodum farketmedim annem dedi bana neyse işte köye geldik halamlarin evinde o ara boş yer yok diye oğlan benim yanıma oturdu sanırım sonra ben kalkmıştim bidaha görmedim meğer halamin eşinin yeğeniymis bu çocuk ertesi günü babası babama senin kızın yaşı kaç falan demiş sonra bidaha nerde görcem diyodum bayramda halamlara gitmiştik ordada denk geldik annesi ve teyzesi bide babasıyla bayramlaştım işte biraz bana baktılar böyle hissettim ara ara bende baktım işte ama oğlan biraz önüne bakiyodu orada aslında hiç utangaç bi çocuk gibi durmuyor neyse işte ordada oturduk biraz kalktık biz başka yere ziyarete gittik bunlar babaaannemi eve bıraktılar orada bişey dedilermi benim hakkımda bilmiyorum işte bide şimdi halamın oğlunun sözü olucak ordada karşılaşıcaz çok gerginim hiç istemiyorum gitmek ama napıcam bi akıl verin
Sözde tekrar karşılaşıcaz çok gerginim sizce napmaliyim bi fikir verin Allah rızası için?
Cevapla