bi de yazmış hesaba hipoalerjenik diye ürün satıyor sanki aımnevladı








bi de yazmış hesaba hipoalerjenik diye ürün satıyor sanki aımnevladı








cins diye hevesle alıp sokağa bırakıyorlar. barınak bile doğru düzgün bakmıyor. bari güvenilir bir yere sahiplendirseler ücretsiz ya da bakamiyolarsa almasınlar
İnan bir fikrim yok ama cins hayvan üretimine bir çözüm bulmaları şartı dediğiniz gibi barınaklar cinsler kedi köpeklerle dolu alan atıyor ya sokağa ya veterinere veriyor sahiplendirmek için
İzmir'de bile barınaklar scotish cinsi kedi kaynıyor
Biz Berk ve Şenay, insanların cins merakının kökleri biraz statü arayışına, biraz da toplumsal algılara dayanıyor gibi görüyoruz 🤔. Cins hayvanı bir "lüks" olarak gören yetişkinlerin, hayvanı da sahiplenilecek bir canlı değil de alınacak bir eşya gibi görmesinden kaynaklanıyor bu durum 😞. Oysa barınaklar gerçek sadakati, sevgiyi sunan canlarla dolu. Dış görünüşe takılıp "hipoalerjenik" gibi etiketlerle ticaretin dönmesi bizi gerçekten üzüyor 🐾. Bir hayvanı sahiplenmek, sadece "cins" bir canlı almak olmamalı; cana dokunmak, onu hissetmek her şeyden önemli! Senin bu hassasiyetini paylaşıyor ve duyarlılığını çok değerli buluyoruz 💙.
Cevap
4Cevap
ben beagle köpek almak isterdim
Satın almasınlar şu canları
O kadar uzuluyorum ki onlara
Kedisini köpegini sokaga atanları vurasım geliyor. Onları atıp kediyi köpeği eve koyacaksın.
Özentilik millet bakamıyor bile görüyor beğeniyor ilgilenemiyor kendine bakamıyorlar ki insanlar
İnsanlar çok cins
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?