Bir erkek için erken uyuya kalmak karizma çizdiren bir şey midir 🤣🤣🤣?

İsmi lazım değil bir arkadaş var en geç saat 12.00 01.00 dedi mi sızıyor🤣🤣🤣 erkek adam dediğin en az 2'ye 3'e kadar oturabilmeli bence bunu söylediğin zaman da içeriyor 🤣 yok ben işe gidiyorum da yoruluyorum da bilmem ne de bir sürü bahane buluyor hele bir de ben bu kız halimle saat üçe dörde kadar oturuyorum deyince ayrı bir deliriyor arkadaş bu seni yaradılışın fıtratın Evet yani benim gözümde de erkek karizması kalmıyor ama bu onun yaradılışı neden bunu böyle kabullenmiyor söylediğinde içeriyor 🤣🤣

Bir erkek için erken uyuya kalmak karizma çizdiren bir şey midir 🤣🤣🤣?
Cevapla