Beni Nuri Alcoya gene benzettiler uzumeli miyim sevinmeli miyim?

Dün iş yerinde arkadaşlari ispiyonlamam söylendi dedim ben isbik yapmam içimdeki kötülüğü ortaya çıkarmayın içindeki Nuri alçoyu ortaya çıkart dediler bana ama ben diyorum sakızımı bana geri verin müziğimi de açıyorum benimle uğraşmayın Ben de kimseyle uğraşmayayım Sessiz sedasız çalışayım yoksa tutamıyorum çenemi Çok şey mi istiyorum

Beni Nuri Alcoya gene benzettiler uzumeli miyim sevinmeli miyim?
Cevapla