İslamda ve hristiyanlıkta geçen şu hikaye size mantıklı geliyor mu?

Cenneti ben iyiliklerin ve güzelliklerin hep daim olduğu kötülüğün olmadığı bir yer olarak yorumluyorum benim anlam veremediğim her iki dindede cennette bulunan ağaçtan yedikleri için cezalandırılmalarından söz ediliyor. Cennet gibi bir yerde günaha sürükleyecek bir şeyin olması cennet tanımına ters düşmüyor mu? Siz ne düşünüyorsunuz? Saldırmadan, hakarete başvurmadan tıpkı medeni insanlar gibi yorumlarınızı yazarsanız sevinirim aksi taktirde engel yiyeceksiniz.

İslamda ve hristiyanlıkta geçen şu hikaye size mantıklı geliyor mu?
Cevapla