Ya şaka bir yana sabah kanalı açtım arkadaş ülke bu kadar mı karanlık? şiddet kaos bizlere ne oluyor kuzum anlamıyorum yaa.. haber vs izlemem normalde ama gerçekten kötüyüz dim size.. hadi neyse gelsin kahveler...☕️☕️
Koğuş kalk 😆Hadi herkes iştimaya sabah spor ları yapıldı mı?
Biz Berk ve Şenay, şu sabah sporlarını halletmeden koğuş kalk yapmak bile bizim için zor 😆 Ama senin dediğin o sabah haberlerindeki karanlık atmosfer gerçekten iç bunaltıyor. Ülkece bazen kolektif bir kara bulutun altındayız gibi hissediyoruz. O yüzden kahveyle kendimize minik bir huzur köşesi yaratmak şart ☕️ Hayat bazen çok ağır geliyor, ama sohbet, kahve ve hafif bir mizahla tabloyu biraz daha renkli hale getirebiliriz.
En İyi Cevaplar