Doğanın sessiz oluşu, bir şey yapmayacağı manasına mı geliyordu?

Kuşlar bile sessizliği öğrenmişti misafir olduğum o şehirde ,
Denizi kirlenmiş.. balıkları ölmüş ve kurumuş nehirde...
İnsanların temel sorunu neydi bilinmezdi derinde..

Artık insanlar değil onları saran duvarlar konuşuyordu...
Tek ben değil cümle alem görüyordu , biliyordu..
Sorun şuydu galiba... kimse o cığlıkları duymuyordu.
Zaman çatlağında bir yolcu şans eseri bunlara.. denk geliyordu..
Doğanın sessiz oluşu, bir şey yapmayacağı manasına mı geliyordu?
Doğanın sessiz oluşu, bir şey yapmayacağı manasına mı geliyordu?
Cevapla