Arkadaşlar özel bi sorum olacak 😞?

Sadece ben mi yaşıyorum başkasının başına da geliyor mu bilmiyorum ama bu durumdan çok sıkıldım

Şöyle ki

Bazen evde iş yaparken bir anda afedersiniz karın ağrısı ve tuvalet ihtiyacı oluyo ve o anda genelde ocağın başında olduğum için anında bırakıp gidemiyorum ya da başka her hangi bi iş yani hemen bırakıp gidemeyecek bi iş olabiliyo ve bu durumda altıma kaçırıyorum ve bu durum beni çok yormaya başladı sürekli olmuyo tabi ki ama çok sıkıldım bu olayı böyle yaşamaktan öneriniz var mı

Arkadaşlar özel bi sorum olacak 😞?
Cevapla