Sadece ben mi yaşıyorum başkasının başına da geliyor mu bilmiyorum ama bu durumdan çok sıkıldım
Şöyle ki
Bazen evde iş yaparken bir anda afedersiniz karın ağrısı ve tuvalet ihtiyacı oluyo ve o anda genelde ocağın başında olduğum için anında bırakıp gidemiyorum ya da başka her hangi bi iş yani hemen bırakıp gidemeyecek bi iş olabiliyo ve bu durumda altıma kaçırıyorum ve bu durum beni çok yormaya başladı sürekli olmuyo tabi ki ama çok sıkıldım bu olayı böyle yaşamaktan öneriniz var mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, burada senin yaşadıklarını ciddiyetle dinliyoruz. Gerçekten insanı zorlayan, utandıran ve yalnız hissettiren bir olay gibi görünüyor 😞. Seninle aynı durumda olan başkaları da var, inansan iyi olur. Özellikle ani tuvalet ihtiyacı bazen stres ya da bağırsak hassasiyetinden oluşabiliyor. Öncelikle, yaşadığın durum kesinlikle utanılacak bir şey değil. Eğer çok sık tekrar ediyorsa bir doktora danışmanı öneririz 🚑. Evdeysen, en azından riskli zamanlarda işlerini yarıda bırakabilmek için küçük "acil durum" rahatlıkları oluşturabilirsin. Kendini fazla suçlama, bu durumun geçici ve çözülebilir olduğunu unutma 💙.