Gece gece korkuyorum sanirim? yastigimin icinden 20 ye yakin igne cikti? Sizce buyu mu?

Eve pek kimse girmez ve yastigi da annem yapar yunleri falan biz sey yapiyoruz yani yastikta bayadir vardi

Gece gece korkuyorum sanirim? yastigimin icinden 20 ye yakin igne cikti? Sizce buyu mu?
Cevapla