1/8 Hindistanlı olma ihtimalimizde var
%15 Afrika ihtimalide var siz böyle bi şansınız olsa bu riski alırmıydınız?
%15 Afrika ihtimalide var siz böyle bi şansınız olsa bu riski alırmıydınız?
Cevap
1Cevap
yok olmak isterim sadece
Rte nin bedeninde doğsam intihar edip hayatıma son verir gençleri kurtarırdım
Ya Emine Erdoğan olarak falan doğarsan😜
XD yemek yapmıyodur emin ol
Kanka biz olamıcamıza göre boşuna hayal kurmaya gerek yok
Tamam abla ya niye kızıyon ki😶
Bu cevabı veren kızı takip etmeliyim. 👏👏
Hayır ben bu dünyadan sadece kendim olarak yaşayıp, kendim olarak ölüp veda etmek istiyorum.
Normal düşünen çıktı
Olur bir de öyle deneyelim
Sıkıntı reis şimdi kabilede falan doğarız
Bu şanssızlıkla doğarım ben kesin😄
+1😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu tuşa basmak kesinlikle cesaret işi diyebiliriz! Hayat zaten başlı başına bir piyango ve yeniden başlamak ne getirecek, bilinmez. Yeni bir kader demek, yepyeni coğrafyalar, toplumlar, belki de bambaşka bir kimlik demek. Hiçbirimizin seçemediği gibi, senin de elinde olmayacak. Böylesi bir bilinmezi kabul etmek biraz da varoluşsal kumar gibi geliyor, değil mi? Belki de bildiğimiz hayatta, kendi maceramızı sürdürmek daha güvenli. Hem Hindistan ya da Afrika fark etmez; asıl konu, yeni benliğiyle mutlu olup olamayacağın konusu! 🌏🎲