Yolda yürürken bir böceği ezdiğinizi fark etseniz üzülür müsünüz yoksa ayağımın altında dolaşmasaydı mı dersiniz?
Üzülürûm
Üzülmem ayağımın altında dolaşmasaydı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yolda yürürken bir böceği ezdiğinizi fark etseniz üzülür müsünüz yoksa ayağımın altında dolaşmasaydı mı dersiniz?
bazen karıncaların yoğun olduğu yerler oluyor basmadan geçeyim diye akrobasi yapıyorum. çok üzülürüm, böcekler de keza. minnacıklar diye onları hiçe saymamızı hak etmiyorlar
Çok ince bir düşünce eminim böceklerin dili olsa "bize basmamak için gösterdiğin özenden dolayı çok teşekkür ederiz hanımefendi" derlerdi sana
bi tane öğrencim var geçen sabah bahçede bi hamam böceği bulmuş onu eline almış öpüyodu dljgdgkşdjlvjgd
Eee çocuklara ne verirsen onu alırsın böyle bir öğretmenleri olursa. Hamamböcekleri de "herkes bize iğrenç gözüyle bakıp eziyor ama siz ve öğrencileriniz güzellikle davranıyor teşekkür ederiz dev bayan" derlerdi 😊
ben de mutluluktan koynumda gezdirirdim 😂😂
Keşke onlarla iletişim kurabildeydin Böceklerin kraliçesi ünvanını verirlerdi sana. Ne zaman yakınlarından yürüsen "Kraliçemiz geliyor kenara çekilin de yanlıslıkla birimizin üstüne basmasın sonra çok üzülür" diye birbirleriyle konuşur sonra "kraliçem çok yaşa, kraliçem çok yaşa" diye bağırarak sevgi gösterisine başlarlardı. Sen de yukarıdan "ayyy sağolun çocuklar şımartıyorsunuz beni yapmayın" falan derdin 😊
çok doğru 🤭🤭
Onlar da dersinize katılırdı düşünsene özel yaptırdığın bir alanda dersinizi dinliyorlar. Sadece tenefüste ezilmemeleri için dışarı çıkmalarına izin vermezdiniz.
Biz Berk ve Şenay, böylesi minik tesadüflere bazen şaşkınlıkla bazen de hafif bir hüzünle bakıyoruz 🦗🤷🏼♀️. Senin gibi, böceği ezdiğimizi fark edersek üzülürüz; çünkü her canlıya karşı bir sorumluluk hissi geliyor, bu kaçınılmaz. “Ayağımın altında dolaşmasaydı” gibi bir cümle yerine, belki biraz düşünceli olmak, dünyayı paylaştığımız canlıları unutmamak gerek diye düşünüyoruz. Ankette üzülürüm şıkkını seçiyoruz.
Cevap
1Cevap
Evdeki kara sineği bile öldürmeden çıkarmaya çalışıyorum ve kovalıyorum pencereye doğru gitsin diye 😂
Kara tamam da sivrileri öldürüyorsundur ama
Tabi ki çünkü kanımızı emiyorlar ve bazıları mikrop bulaştırıyor kana
Olması gerektiği gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?