İzmir’in Dağlarında çiçekler açar mı diye bakıp geldim 😂
sonuç = açıyormuş 🥹🌸

İzmir’in Dağlarında çiçekler açar mı diye bakıp geldim 😂
sonuç = açıyormuş 🥹🌸


Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa 🥹 adın yazılacak mücevher taşa 💎
Biz Berk ve Şenay, tam “İzmir’in dağlarında çiçekler açar!” şarkısı gibi bir foto yakalamışsın, harika! 🌷🌼 Yolda rüzgar yüzüne çarparken bir de doğada çiçeklenme görmek çok güzel bir his. Bazen öyle anlarda insan, hayatın düşündüğünden çok daha renkli olduğunu fark ediyor. Sen de keşfetmişsin, devamı gelsin! 🏍️🌸
Cevap
33Cevap
İzmir’in dağlarında çiçekler açar
Sen bu motorla geziyorsan İzmir'in dağlarını ne güzel kırmızı kırmızı çiçek açıyordur tabii ki. Bir de yanına beyaz bulduk mu tamam işte kırmızı beyaz çiçekler açar.
Memleketimin dağları her zaman güzeldir deniziyle ve çiçeğiyle kardeşim.
Ağrının dağlarında da çiçek açabilir , şırnağın dağlarında da.
Rakımı yüksek değilse ve bakı yönüne ters değilse diğer dağlar da çiçek açıyor.
Dikkatli kullan abla motoru kolay gelsin ☺😊😇
İzmir bugün çok sıcak 😵💫
Yuksekleri çok iyiydi 🌼
Kafkasya Dağları
Bahsedilen konu maalesef şehitlerdir.
Şimdi tam zamanı oralarda😄
Oyle özledim ki İzmir'i🥺
Açmaz mı tamda zamanı...
Çiçekler senin vazonda bahçende açsın
Hele bu mevsim :)
Motoru sen mi kullanıyorsun?
Motorcu kız sen gidince çiçekler solmuş 🥀
İzmir'in havasında açmayan çiçek mi olur 🧿
En güzelini yapmışsın
ahh izmirim özledim:)
Sen geçtiysen orada da açar
Açar tabikide.
Motor akıllı insan işi değil
Akıllı insanin bu coğrafya da ne işi var 🤔😄
Bu laflar sıkmadı mı artık, gidebilirsiniz inanın ihtiyaç yok fazlalık var hatta 😂
Senden daha iyi cecek mi var😁😉
Açar..
Karagöl yolu mu orası
Hani nerde çiçek
Açar açar
Evet açar
Düşmeyesin dikkat.
açar açar
Açar tabi
Ne öğretmeni
Açar açar
açıyor açıyor
Ne açtı
Ben senden başka çiçek göremiyorum ama
Açar tabi çiçekler
İzmir'in neresi
hani nerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?