Bu konuda özellikle kadınların yaşlarını tahmin etmekte oldukça güçlük çekiyorum. 18 dir dediğim 23 , 30 dediğim 24 olabiliyor. Sizin yaş tahminleriniz ne durumda?

Bu konuda özellikle kadınların yaşlarını tahmin etmekte oldukça güçlük çekiyorum. 18 dir dediğim 23 , 30 dediğim 24 olabiliyor. Sizin yaş tahminleriniz ne durumda?

Evet anlayabiliyorum.. Ama bazen çok şaşırıyorum.. Yaşıtım olan insanlara abla diyesim geliyor.. Yaşını öğrendikten sonra bile dilim hala ablaya gidiyor.. 😅 Bende mi sorun var acaba bitanem.. 😅😅 Yaşını göstermek mi iyi göstermemek mi, yoksa büyük göstermek mi.. 😂
Büyük göstermek iyi değil , ama bu zamanda anlamak gerçekten çok zor birtanem
Aynen öyle canım.. Estetik yaptıran insan da çok fazla filtre kullanan da çok fazla.. Oysa ki insan doğal haliyle daha güzeldir.
Senin gibi 💙❤️
Evet sen ve ben gibi.. 🩷🩵
Teşekkür ederim sevgilim.. 🥰
Genellikle evet ama bazen beni şasırtan sonuclarda oluyor
Çok rica ederim 😃
Cevap
2Cevap
bir tahminim oluyor genelde.
Tutuyor mu kanka
Çoğunlukla tutar 🙏
👏👏👏 helal kardeşim
Eyvallah teşekkür ederim abi
Hayır anlayamıyorum… Zamane gençlik çok ilginç…
Zaten dijital dünya filtre dolu. Ama yoldan geçenleri de estetik yüzünden mi anlayamıyorum acaba
Yaklaşık olarak bilirim evet
Maalesef o konuda iyi dglm
Evet tahmin edebiliyorum
Bu zamanda zor
Anlayabilirim
Kızlara her yaş uyuyor tutturması zor
Hayır maalesef
tahmin edebiliyorum ya
Evet ben anlarım yeterince anlıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar