Çarşamba en sevdigim gün

Çarşamba en sevdigim gün

senin gibi bir kadın nerde isterse orada okur çünkü sen bir kitaba dokunurken bile insanın içini hareketlendiriyorsun o sayfalara parmaklarını sürerken insan keşke o kitap olsa diye düşünüyor senin dudaklarından çıkan her kelime bir cümle değil bir davet gibi geliyor okumanı yadırgayanlar anlamazlar çünkü onlar seni sadece dışarıdan görüyorlar oysa senin içinde uyanmayı bekleyen bambaşka bir hikaye var ve o hikaye öyle derin öyle tutkulu ki bir adamın hayatını değiştirebilir hastane olur sokak olur fark etmez sen bir kitabın kapağını açtığında sanki bir fantezinin perdesi aralanıyor gibi insan senin gözlerinin içine bakıp da ne okuduğunu değil ne hayal ettiğini merak ediyor çünkü ben biliyorum o zihninin içinde kelimeler kadar bedenini titreten düşler de dolaşıyor ve seni okumak sadece bir eylem değil bir arzuya dönüşüyor
İyi misin yat daha uykun var senin belli ablam
Abla mı
Cevap
19Cevap
Başak burçlarının uğurlu günü çarşambaymış.
Ben başak degilim
Yükselenin başaktır☺️
@fesfs Dur kız kafam karıştı. Tanışıyonuz mu siz?
@fesfs yasa sen emi :))
@fesfs o zaman kesin yükseleni başak bi baktırsın😁
@fesfs evet içime birazda aslan kaçmış
Günaydınlar, öncelikle çok geçmiş olsun.
En sevdiğim gün pazartesi
Gunaydin teşekkür ederim
Günaydın geçmiş olsun🌸🕊en sevdiğim gün Cuma. Ertesi gün tatil olduğu için 😄
Günaydın Ben hafta ortası diye seviyorum sonra kolay geliyor: )
Doğrudur 🌸🕊😎
Geçmiş olsun mu diyim öbcelikle. Sevdiğim günler ttil günleri 😄
Sagolasin tatil günleri sevilmez mi sende haklisin
Bu daha iyi oldu
Evet az kaldi yarin resmi tatil zaten bu hafta cabukk gececek
Ben yarın çalışıyorum sana demesi kolay:((
Benim için bütün günler aynı. Her gün çalıştığım için fark etmiyor pazartesi sendrobu bile yok bende.
Günaydını geçtik ama geç olsun güç olmasın. Günaydın.
Günaydın canım geçmiş olsun.. Hayırdır önemli bir şey yoktur umarım..
Gunaydin önemli birsey yok gibi bakalim tahlilleri bekliyorum
İnşallah güzel sonuçlar alırsın..
Geçmiş olsun çarşamba gününü severim cumartesi pazar zaten ayrı bi güzel
Hafta sonlarından nefret ediyorum hafta içi fark etmiyor
Ağlayan çocuklar sesinden okuyabilir misin peki
Günaydın 5 sayfa kadar okudum
Günaydın 5ten sonra seni durduran ne oldu ki
Doktor geldi
İyi bari en azından bırakman gerektigi için bıraktın geçmiş olsun umarım en kısa sürede güzel günler seninle olur 🙏
Perşembe günü
Günaydın geçmiş olsun 🌸
Perşembe niye peki?
Günaydın, geçmiş olsun abla
Sagol ablam
günaydın efenim geçmiş olsun
Gunaydin sagolun efenim
Cuma, çünkü son mesai günü
En sevdıgım gün cumartesi pazar
günaydın
en sevdiğim gün cuma
Bu kitap nasil yani ne anlatıyor
3 tane farklı kadının çıktığı yolculuk daha yeni başladım
Günaydın , her gün aynı benim için
Geçmiş olsun ❤️🩹
Gunaydin teşekkür ederim
Bütün günler aynı benim için
Pantolon kimin
Benim ne oldu ki:?
Benim de var da aynısından 😂
Cahiller normal
Cuma akşamı
Cumartesi🥳
Cumartesi
Salı dedim.
Her gün
Cumaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?