uzun kol, blazer vs giyersem insanlar değişik bakar mı?
açık ama kapalı kızlar helpp
uzun kol, blazer vs giyersem insanlar değişik bakar mı?
açık ama kapalı kızlar helpp
orasını burasını açan kızlar tiskindirici geliyor artık eskort gözü ile bakıyorum direk zaten öyle çıkıyorlar
yok kimseyi yargılamayalım
yarğılanmadığın dan milleti rahatsız ediyorlar ama yakında düzelicek avrupa batı bu duruma el atmaya başlar yakında :) eski dünya normları değişiyor
Cevap
9Cevap
İnsanların bakışını geçtim de blazer ile yazın nasıl yanmıyorsun uzun kollu giymek yine mantıklı güneş direkt cilde temas etmez ama blazer yakar ya
bilmiyorum ya
Kim değişik bakacak ya millet neler nelrr yapıyo blazer giydiğine mi utanacaksın
acik giymekten kastin dekolteyse dekolteli giyme normal dekoltesiz bluz veya tisort altina da keten pantolon ya da ince kumasi ince herhangi bi pantolon ama yazin uzun kolluyla gezme pisersin
Neden değişik olsun canım herkes dilediğini giyer-giymez🤷♂️
Ne alaka giy tişört giy şort çık abi 40 derece sıcakta açık ama kapalı kızlar sorry
istemiyorum? herkes şort giymek zorunda mı?
Eşofman giy
sevmiyorum
Bu efil efil bir kumaş var onu giyebilirsin adı aklıma gelmedi yazın bile serin tutuyor
ben uzun elbiseleri seviyorum böyle yazlık çicekli vs ama beğendiklerimin hepsi kısa ve açık
Açık derken askılı gibi mi
dekolte, askı vs
Bence askı o kadar açıklık değil ya anlıyorum seni ama yazın rahat oluyor kalın askılar da var sen bilirsin yine
ben eskiden giyerdim ama erkeklerin bakışları midemi bulandırdı artık böyle daha rahattım inan bana
Güneşlik giy. Güneşten korunmak için o da ama kapalı bişey
Zaten belli şeyler
ney?
İstediğini giy kim ne der boş ver.
Etek kısa kollu giy ne giyilir başka
Ne gibi şeyler giyeceksinki boyun kilon kaç
Don gey de gerisini boş ver
Ay bende bilmiyorum hic ya
Kafana takke tak beynin üşümesin onu giy
Tanga
Nerdesin
Niye değişik giyilsin ki
Daha önce ne giyiyorsun onu canım
Bralet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?