Hava çok guzelll olunca sizinde disari cikasiniz gelmiyor mu?

Hava güzel ama dışarı çıkacak çok arkadaşım yok , olanlarda çalışıyor. Tke çıkınca da kendimi ezik gibi hissediyorum.
Hava çok guzelll olunca sizinde disari cikasiniz gelmiyor mu?
Cevapla