Daha önce hiç yemem deyip şimdi delisi olduğunuz bir yiyecek var mı?

Daha önce hiç yemem deyip şimdi delisi olduğunuz bir yiyecek var mı?

Lahmacun, çiğköfte, içli köfte falan severim daha bir sürü var ama, yiyebileceğim tüm yemeklere açığım
Sarma , musakka , pilav cacık , biber dolması çok severim yeni lezzetlere de açığım denemeyi severim
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Cevap
5Cevap
hamburger
Hatayın kıtır kabağı. O nasıl aşt edip geçti beni öyle
Bir tatlı, balkabağını kireçte ve kiremitte bekletiyorlar, kabak cam gibi bir şey oluyor ama hart hart da yiyosun. Acayip bişiy
İstanbul'da birkaç yerde satılıyor. Ben hep Vefa Bozacısının karşı dükkanından alırım. Sabriye hanım helvacısından
Evet evet safi şeker
Kokoreç yemem demiştim tadına bakınca bayağı sevdim
Bende tadı çok güzel bence
Yeni lezzetlere fazlasıyla kapalıyım, sevdiğim yemekler etli yemekler. Onlar dışındaki yemekleri karın doyurmak için yerim.
Genelde kuru fasulye pilav seviyorum bulgur pilavı ya da pirinç pilavı
Hamburgerden vazgeçmem. Yeni lezzetlere açığımdır ama sakatat yiyemiyorum ya
Kokoreç var..
Kayseri yaglamasi
Eti çok seviyorum
Kaburga Dolmasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar