Güncellemeler
1 yıl
O profil fotosunu neden gerçek haliyle koymuyor yapay zeka çizgi karakter şeklinde koyuyor onu anlamıyorum yani
Güncellemeler
1 yıl
Benle beraberken direk atıyordu yüzümüzü böyle yapmazdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
canı öyle istemiştir birde son zamanlarda yapay zekayla oynanmış foto moda oldun birçok kişi öyle atıyor
Benleyken yüzümüzü tam gerçek haliyle atardı ama
degişti işte son 1 kaç aydır çogu kişi yapay zekayla oynanmış foto atıyor
eee napsın oturup senin yasınımı tutsun hayat devam ediyo akım diyede onu koymuştur
Kırıcı konuşuyorsunuz bence susun artık yeter
Susun böyle kotu şeyler yazacaksanız yazmayın
hayatın acı gerçekleri bunlar duygusallığa yer yok bitmiş bişey ve herkes hayatına bakıyor duygusallaştıkça üzülürsün üzerler sen kendi hayatının iyi olmasına bak
Kız istemiştir atmıştır.. Bir. erkek öyle saçma bir şeyi istemez
Benle beraberken direk yüzümüzü atardı ama
böyle şeyler yapmazdı yapay zekala çizgi karakter şeklinde falan
Seninle beraber böyle şeyler mi vardı. Kız istemiştir.
Evet vardı
İsteseydin
Yav ne isticem ne diyorsun sen ya sevmiyorum ki ben onu sadece bir erkek hemen birini bulabilecek kadar nasıl karaktersiz olabilir ulan kızların duygularıyla oynuyorlar
kurtuldugıma şükrediyorum ama birini bulduysa kendine saklasın yayım yapma çabası niye o kız yara bandı bunu herkes biliyor
Daha ne dediğimi anlamadan bana niye parlıyorsun. Banane ne yaparsanız yapın.
Kesin manitası koydurmuştur.
Eee sende kendine bir sevgili yaptın mı?
Yo yapmadım istersem bulurum instadan çok yazan var ama böyle erkeklerden sonra erkeklerden soğudum
Benden boşanıp kız bulmuş 5 ay sonra midem bulandı herkesten artık
İstese herkes bulur zaten. Önemli olan cesaret.
Akım diye atmıştır ya da sevgilisi öyle istemiştir
Sende bir sevgili yap😉😁
Zaten yapıcam hatta vermeyi bile düşünüyorum namuslu yaşayınca bir şey olmadı çünkü
Kötü birine düştüm
Bundan sonra böyle
Niye ayrıldınız sorun neydi
Anlatsam onu canım zzannnedersim böyle bir kızı nasıl kaçırdı dersin hangi birini anlatayım fizik vardı boy vardı beceri dese vardı ailesi için boşadı ailesi isted diye zaten ilgisizdi ama ben ayrılacaktım iyi de oldu
baze ilgili bazen ilgisiz sanırım ailesi çok dolduruyordu ondan değişiyordu her neyse işte belkide o kızı ailesi bulmuştur ona
Ne diyeceksen de burada özelde yazışmıyorum ben kimseyle
Soyle hemen silerim merak etme
Ayıp etmiş.
Ya soru o değil beden yapay zeka çizgi film karakteri şeklinde koyuyor sevgilisi geçrektenn varsa gerçek halini koysun
Neden boşandınız