Güncellemeler
1 yıl
🙏🙏

Ben hic takmadigim icin, kimsenin b. ktan karakterinin veya bencilliginin beni zerre kadar uzmez. Ailem disinda kimse zerre onemli degil.
Güzell
Sana da tavsiye ederim. Halini iyi gormedim 🫡
Bazen olur ama geçer 🙃
Evet. 30 yasindan sonra boyle hisler geliyor bazen. Selametle🫡
Sizede
Cevap
5Cevap
yaparım evet
Bu biraz tecrübeyle ilgili yaşınızı almışsaniz hirslarinizdan arinmissaniz duygularınızı kontrol eder uygulama kolaylaşır
Merhaba,
Çok şükür içimde yok, canı cehenneme! 😅
Yapamıyorum her şey içimde birikiyor
Düşünmezsen günah içinde birikir
Yapamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar