Diğer Kimlerin uykusu gelmedi, evdeki uydu da kendi uyuyamadı? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 16 Yapay Zekaya Sor var mı ben gibi arkadşalarım Güncellemeler1 yıl günaydın anca uyandım :D Kimlerin uykusu gelmedi, evdeki uydu da kendi uyuyamadı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
Mandıradükü Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Gece çalışmaya alıştıktan sonra çalışmadığım gecelerde de uyuyamaz oldum... 0 7 Yorumla Mandıradükü 1 yıl Günaydınn Yorumla Soran 1 yıl ne iş yapıyon ki cano Yorumla Mandıradükü 1 yıl İstasyondayım Yorumla Soran 1 yıl ne ıstasyonu Yorumla Mandıradükü 1 yıl Akaryakıt. Yorumla Soran 1 yıl kolay gele Yorumla Mandıradükü 1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
keyifdelisi Takip Et Master Yaş: 33 1 yıl Diğer konusunda 4,8b cevap paylaştı. Evdekini uyutup burada geziyorum demenin başka yolu herhalde 0 4 Yorumla Soran 1 yıl yooo Yorumla keyifdelisi 1 yıl Kesin öyledir Yorumla Soran 1 yıl gayet soru acık :D Yorumla keyifdelisi 1 yıl 👍🏻 Yorumla
Kenank07 Takip Et Guru Yaş: 38 1 yıl Diğer konusunda 448 cevap paylaştı. Bide uykuu gelipte uyumamasi gerekenler var 🙃 0 8 Yorumla Soran 1 yıl km onlar Yorumla Kenank07 1 yıl Ben gibi nöbette olanlar Yorumla Soran 1 yıl ne üzerina cano Yorumla Kenank07 1 yıl Sağlık beybisi 🫡 Yorumla Soran 1 yıl iyi nöbetler Yorumla Kenank07 1 yıl Tşkler 😉Sende durumlar nasıl sen neyin nöbetini tutuyon 🤔 Yorumla Kenank07 1 yıl Cano gel kahve sigara ismarliyayyim 😉Molaya çıkıyoruz Yorumla Kenank07 1 yıl Snada günaydın canooo 😅 Yorumla
Bennj Takip Et Xper 7 Yaş: 30 1 yıl Maalesef var ve tadını almak istiyor gecenin bknz ben 0 2 Yorumla Soran 1 yıl nasıl Yorumla Bennj 1 yıl Oda bana özel istersen bize ozel olsun Yorumla
Atsız51 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 , eic 92% 1 yıl Teşrif etmediler henüz kendileri... 0 6 Yorumla Soran 1 yıl hıc mı Yorumla Atsız51 1 yıl Günaydın şimdi uyandım 😊 Yorumla Soran 1 yıl hey maşallah :D Yorumla Atsız51 1 yıl 😄😄😄Zamanında teşrif etmezse ben de böyle yaparım😂😂 Yorumla Soran 1 yıl naptın Yorumla Atsız51 1 yıl Geç kalktım işte 😇🙃 Yorumla
Derbeder3838 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 96% 1 yıl Yok beee biz sapiz 0 1 Yorumla Soran 1 yıl oda güzel :D Yorumla
gizemlileon Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 73% 1 yıl Diğer konusunda 324 cevap paylaştı. Var tabii olmaz mi 0 9 Yorumla Soran 1 yıl bırak tel i :D Yorumla gizemlileon 1 yıl Ariyacan mi Yorumla Soran 1 yıl yoo Yorumla gizemlileon 1 yıl Neyapyin Yorumla Soran 1 yıl yatış Yorumla gizemlileon 1 yıl Aynen yaskac Yorumla Soran 1 yıl sen +7 Yorumla gizemlileon 1 yıl ?7 senin Yorumla Soran 1 yıl ney Yorumla
Sormalarageldik Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% 1 yıl Diğer konusunda 2,5b cevap paylaştı. Var var hatun uyudu ben daha KS deyim 0 1 Yorumla Soran 1 yıl hahaha aynı Yorumla
Gözlemci1111 Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 453 cevap paylaştı. Neden gelmiyor senin uykun 0 4 Yorumla Soran 1 yıl bılsemm Yorumla Gözlemci1111 1 yıl Vardır içinde bir şey mutlaka Yorumla Gözlemci1111 1 yıl Belkide olmak isteyipte olamadığın yerde aklın Yorumla Soran 1 yıl nasıl Yorumla
Özleyen34 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl İkinci cümle ne diyo 0 14 Yorumla Soran 1 yıl ben gbi olan var mı Yorumla Özleyen34 1 yıl Ben mi Yorumla Soran 1 yıl ben yahu Yorumla Özleyen34 1 yıl Ben işte 😂 Yorumla Soran 1 yıl hahaha Yorumla Özleyen34 1 yıl Anladı sonunda 😂 Yorumla Soran 1 yıl uyu uyu Yorumla Özleyen34 1 yıl Olmayor Yorumla Soran 1 yıl zorla :D Yorumla Özleyen34 1 yıl Zorladm olmuyo 😂 Yorumla Soran 1 yıl hehe Yorumla Özleyen34 1 yıl Gel uyut 😂 Yorumla Soran 1 yıl uyusund büyüsün nenni: dddd Yorumla Özleyen34 1 yıl 😂😂👍 Yorumla
1kahveyenedersin Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Hı hıı, varlar 0 3 Yorumla Soran 1 yıl sen mı Yorumla 1kahveyenedersin 1 yıl Yazdığıma göre.. Yorumla Soran 1 yıl pekıı Yorumla
Düşünürbiribilir Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Uykum gelse diye bakıyorum 0 0 Yorumla
UmutYU Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 938 cevap paylaştı. sabahlayacaqim 0 8 Yorumla Soran 1 yıl hmmmm Yorumla UmutYU 1 yıl napiyorsun bakalım Yorumla Soran 1 yıl nıye :d Yorumla UmutYU 1 yıl sordum yahu fesat olma :) Yorumla Soran 1 yıl tv sen Yorumla UmutYU 1 yıl evdeyim bende ne var ne yok Yorumla Soran 1 yıl hmmmmmmmmm Yorumla UmutYU 1 yıl hmmmmmm yaa 😘 Yorumla
sembernar_27 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 98% 1 yıl Buradayız 0 5 Yorumla Soran 1 yıl uyu canm Yorumla sembernar_27 1 yıl Uyut Yorumla Soran 1 yıl nenni mi söyleyim :D Yorumla sembernar_27 1 yıl Nasıl istersen Yorumla Soran 1 yıl yok ya Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% 1 yıl Bekliyoruz daha 0 1 Yorumla Soran 1 yıl zor ya Yorumla
Psikoavukatt Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 342 cevap paylaştı. Aaa benim bu :) 0 5 Yorumla Soran 1 yıl hehehehe Yorumla Psikoavukatt 1 yıl Sen neden uyumadın da adamı uyuttun Yorumla Soran 1 yıl bılsemmm Yorumla Psikoavukatt 1 yıl Gel balkona. Kahveyi de al gel :) Yorumla Psikoavukatt 1 yıl Sen de uyudun sanırım Yorumla
Aurora343534 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 101% 1 yıl Ben de öyle 0 7 Yorumla Soran 1 yıl kapa tel i :D Yorumla Aurora343534 1 yıl Sen de Yorumla Soran 1 yıl yok kactı benim Yorumla Aurora343534 1 yıl Benimkiyle mi kaçtılar yoksa :) Yorumla Soran 1 yıl hehah Yorumla Aurora343534 1 yıl Bunlar işi pişirmesinler? Yorumla Aurora343534 1 yıl Yataktayım daha Yorumla
Maskiba41 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% 1 yıl Gelmiyor 0 2 Yorumla Soran 1 yıl kapa tel i gelir Yorumla Maskiba41 1 yıl Onuda denedik olmuyor Yorumla
whysosreious Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 4b cevap paylaştı. Uyuyamiyorum zaten 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Gece çalışmaya alıştıktan sonra çalışmadığım gecelerde de uyuyamaz oldum...
Günaydınn
ne iş yapıyon ki cano
İstasyondayım
ne ıstasyonu
Akaryakıt.
kolay gele
Teşekkür ederim
Evdekini uyutup burada geziyorum demenin başka yolu herhalde
yooo
Kesin öyledir
gayet soru acık :D
👍🏻
Bide uykuu gelipte uyumamasi gerekenler var 🙃
km onlar
Ben gibi nöbette olanlar
ne üzerina cano
Sağlık beybisi 🫡
iyi nöbetler
Tşkler 😉
Sende durumlar nasıl sen neyin nöbetini tutuyon 🤔
Cano gel kahve sigara ismarliyayyim 😉
Molaya çıkıyoruz
Snada günaydın canooo 😅
Maalesef var ve tadını almak istiyor gecenin bknz ben
nasıl
Oda bana özel istersen bize ozel olsun
Teşrif etmediler henüz kendileri...
hıc mı
Günaydın şimdi uyandım 😊
hey maşallah :D
😄😄😄Zamanında teşrif etmezse ben de böyle yaparım😂😂
naptın
Geç kalktım işte 😇🙃
Yok beee biz sapiz
oda güzel :D
Var tabii olmaz mi
bırak tel i :D
Ariyacan mi
yoo
Neyapyin
yatış
Aynen yaskac
sen +7
?7 senin
ney
Var var hatun uyudu ben daha KS deyim
hahaha aynı
Neden gelmiyor senin uykun
bılsemm
Vardır içinde bir şey mutlaka
Belkide olmak isteyipte olamadığın yerde aklın
nasıl
İkinci cümle ne diyo
ben gbi olan var mı
Ben mi
ben yahu
Ben işte 😂
hahaha
Anladı sonunda 😂
uyu uyu
Olmayor
zorla :D
Zorladm olmuyo 😂
hehe
Gel uyut 😂
uyusund büyüsün nenni: dddd
😂😂👍
Hı hıı, varlar
sen mı
Yazdığıma göre..
pekıı
Herif uyudu mu
Uykum gelse diye bakıyorum
Günaydın ara ara uyudum kalktım
Annemi uyutmaya çalışıyorum
sabahlayacaqim
hmmmm
napiyorsun bakalım
nıye :d
sordum yahu fesat olma :)
tv sen
evdeyim bende ne var ne yok
hmmmmmmmmm
hmmmmmm yaa 😘
Bennnn
hmmmm
Buradayız
uyu canm
Uyut
nenni mi söyleyim :D
Nasıl istersen
yok ya
Bekliyoruz daha
zor ya
Aaa benim bu :)
hehehehe
Sen neden uyumadın da adamı uyuttun
bılsemmm
Gel balkona. Kahveyi de al gel :)
Sen de uyudun sanırım
Ben de öyle
kapa tel i :D
Sen de
yok kactı benim
Benimkiyle mi kaçtılar yoksa :)
hehah
Bunlar işi pişirmesinler?
Yataktayım daha
Gelmiyor
kapa tel i gelir
Onuda denedik olmuyor
Gelmiyor uyku, gelmiyorr.
Uyuyamiyorum zaten
Ben de varım
Evetttt
Gelmek uzere az kaldi
Uyku yol
Benn
Günaydınnn
Uyumadık henüz