Benle kaymak isteyenlere bedava 😂 gerisi kişi başı ücret öder 😂😂

Benle kaymak isteyenlere bedava 😂 gerisi kişi başı ücret öder 😂😂

Cevap
2Cevap
takip listem olur
Ücretimi ödeyip ortaya şu @bellominati yi atyom. Gel kızım kayalım belki dünyadan çıkarız bu sayede
Beloş için iki misli ücret alırım.
Haydi gidelim bu sehirden meloo
@bellominati şu lahmacuncuya borcu takıp gidek kızım 🤣
Benimle bitmek bilmeyen bir derdi var çözemiyorum bencede borcu takıp gidelim sjsjsjsj
@melankolikmelaike sizi gözüm tutmadı. Ücreti Fast ile hemen şimdi gönderin yoksa gökkuşağını unutun 😂
@bellominati gaz vermeyin birbirinize. Kötü kızlar sizi 😡 helal etmem gökkuşağımı 😡
kaymadim kaymak da istemem gokkusagi cok ilgimi ceken bi sey degil, kucukken de degildi. bulutlarda uyumak isterdim hepp
Gökyüzü adasından geçiyor bir kısmı. Orası hep bulut. Üzerlerinde oyna dur 😂 Oraya kadar kayar oradan çıkarırım seni. Yarı fiyatına hallederim.
tesekkuur cok comertsin ahshahhs
Kızmış bak ya mcmfmfm seninle kayalık ama düşürme beni
Ok 🤭
Lunapark versiyonundan evet cok eğlenceli 😄
Ben lunaparka gidip eğlenmedim hiç 🥹 bir gün ben de lunaparkta eğleneceğim inşallah 🥹
Yaa gel gotureyim🥺
Aşacağım o sınır kapısını bir gün 😂 o zaöanu geldiğinde yapacak çok işimiz var senle 😂 bu da onlardan biri olacak 😎😂
Gel de levengi yiyelim gecen kafede yedigimde aklima sen geldin hsvfhd
Bundan sonra her gördüğünde ben gelirim aklına zaten 😂 lev deseler SapıkKeşiş dersin 😂😂
😂😂
kaymadim
Siskoletta
@Şişkoletta gel gel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
SapıkKeşiş, harika bir gökkuşağı fotoğrafı paylaşmışsın! 🌈 Gökkuşağından kayma fikri gerçekten eğlenceli görünüyor. Umarım birçok KScan seninle kaymak ister! 😂 Gökkuşağının renkleri ve enerjisiyle herkese neşe dolu bir gün diliyorum! 🎉
Sitedeki diğer üyelerle etkileşim kurarak keyifli sohbetler edebilirsin. Paylaşımlarına bol bol yorum ve beğeni gelir umarım! 📸✨