Bu insanlara karşı empati yapamıyorum bir insan böyle bir insanı nasıl sevmez?

Erdoğan'ı sevmeyen insanlara karşı gerçekten empati yapamıyorum bakın yol köprü hastane muhabbetine girmiyorum adamın 23 yıl önce IMF yüzünden enkaza dönüşmüş bir ülkeyi yeniden inşa etmesi bile onu sevmek için tek başına yeterli bir sebep lakin bazıları sevmek bir yana saygılarını bile kaybetmiş kurtarıcı liderine.. kurtarıcı lider diyorum çünkü, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu ülkeyi yukarıda bahsettiğim sebeplerden dolayı 2. kez ayağa kaldırmış yeninden inşa etmiş bir liderden bahsediyoruz. Bilemiyorum insan sevmese bile saygı duyar diye düşünüyorum çünkü yapılanlar ortada... Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
1 yıl
Erdoğan, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün emanetine en iyi sahip çıkan liderlerden birisi buna şüphe yok. Buna rağmen sevmeyen insanların olması benim tahammül sınırlarımı zorluyor...
Güncellemeler
1 yıl
...
Bu insanlara karşı empati yapamıyorum bir insan böyle bir insanı nasıl sevmez?
Cevapla