20 yaşındayım 38 yaşında biriyle sevgiliyim ama aileme açıklamaya korkuyorum bana fikir verir misiniz?

Saçma sapan yorumları kaldıracağım ona göre adam akıllı yazın birbirimizi gerçekten seviyoruz kafa yapımız düşünce yapımız kişiliğimiz amaclarimiz vs vs bir çok şey ortak. Sağlıklı iletişim kurabiliyoruz birbirimizi anliyoruz ve biz evlenmek istiyoruz. İkimizin de daha önce hiç ilişkisi olmadı kimseyle ayrıcaa kınamayın yargılamayın ihtiyacım olan şey düzgünce fikir almak. Bir de erkeklere soruyorum siz böyle olsanız yaşınız büyük ama kendinizle çok iyi anlaşan bir kızla evlenmek ister miydiniz sırf yaşı küçük diye bırakır misiniz o da sizi. Seviyorsa?
20 yaşındayım 38 yaşında biriyle sevgiliyim ama aileme açıklamaya korkuyorum bana fikir verir misiniz?
Cevapla