Dün namaza başladım 5 vqkit kıldım işte en son yatsıyı kılıp yatcaktim dedim istihare duasınıda okim onuda okudum yqttım?

Gece kötü rüyalar gördüm ve uyuyamqdım würekli uyu uyan şeklınde gectı neden sizce

Dün namaza başladım 5 vqkit kıldım işte en son yatsıyı kılıp yatcaktim dedim istihare duasınıda okim onuda okudum yqttım?
Cevapla