Çamaşır makinesinin kapağı kendiliğinden açıldı?

başlıktaki modelin makine kapağını kapattım çalıştıracakken kapak açıldı herhalde fazla çamaşır koydum azalttım çamaşırları sonra tekrar kapattım çalıştırdım kapak açılmadı içine fazla çamaşır attım diye çamaşır makinesi bozulur mu herhangi bir zarar görmüş müdür?

Çamaşır makinesinin kapağı kendiliğinden açıldı?
Cevapla