Göbek bağını saklamak doğru mudur?

Ben 19 yaşındayım ve hala göbek bağım evde duruyor. Aynı şekil Ağabeyiminde öyle onunda göbek bağını gömmemişler ve evde. Saçmalık mıdır? Ya da doğru bir şey mi? Cevaplarsanız sevinirim. :)
Göbek bağını saklamak doğru mudur?
Cevapla