Diğer Karşı cinsle sohbet etmek, gülmek hosunuza gidiyor mu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 06 Yapay Zekaya Sor İletisiimiii cok severim☺️ Bilhassa eglenceli enerjisi yuksek insanlari ✨️ paha biçilemez Karşı cinsle sohbet etmek, gülmek hosunuza gidiyor mu? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Zekai_kirişçi Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% 1 yıl Karşı cinsten arkadaş olmaz bebeğem, sohbet mutlaka bel altından devam eder 1 4 Yorumla Soran 1 yıl Tamam haklisin bebeğeeem dndnnd Yorumla Zekai_kirişçi 1 yıl Aksini iddia eden kimse yalan söylüyordur çiçeğem 😏 Yorumla Soran 1 yıl Haklisinnn böceeğeeeem🤗😛 Yorumla Zekai_kirişçi 1 yıl En son muhabbetini hatırla balım peteğem 😏 Yorumla
sercanaslan0625 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl karşı cinsle selamdan sonrası daha gelmedigi için nasıl sohbet olur bilmiyorum ama olsaydı konuşmak hoşuma giderdi 1 0 Yorumla
Uslanmazboğa Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 398 cevap paylaştı. Evet sohbet güzel oluyor niye olmasın ki. ☺️. Ne güzel sohbet konusu açtın işte😉 1 0 Yorumla
Алеся_Хира Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Sohbət sarıyorsa evət eğlenmek ve bilgi paylaşımı yapmak çok değerli. 1 0 Yorumla
___sadece__ Takip Et Yoda Yaş: 34 1 yıl Kesinliklee. senin enerjin de gsyet yükseğe benziyor 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Öyleee 🤗 cünkü Yorumla ___sadece__ 1 yıl Bence enerjimizi birleştrelimm😊 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Kafa dengi olursa tadından yenmez 😂diğer türlü çekilir dert değil 1 4 Yorumla Soran 1 yıl 😂 kesinlikleee Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Hahaha dimi ama yoksa sussa da gitse diye beklerim Yorumla Soran 1 yıl Kesinlikle 😂 yazabilirim? ☺️ Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ne yazıcan Yorumla
patentsizim Takip Et Master Yaş: 38 1 yıl Diğer konusunda 7,5b cevap paylaştı. kafa dengi ise karşımdaki muhabbeti sarar sohbet etmeyi isterim 0 0 Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 1 yıl Diğer konusunda 18,6b cevap paylaştı. Bi yerden sonra yürümesem çok iyi sohbetim var 1 2 Yorumla Soran 1 yıl 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 buna nden bu kadar güldüm Yorumla erkeksihayvan 1 yıl Çünkü sohbetim iyi (şansımı deniyorum) Yorumla
Winstonn75 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 861 cevap paylaştı. Sohbeti güzel, kafa dengi biriyse tabi 1 0 Yorumla
aslanyy Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 351 cevap paylaştı. Eğlenceli olması lazım ya 1 0 Yorumla
Mutluadam00 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% 1 yıl Diğer konusunda 795 cevap paylaştı. Evet cok severim cok da güzel olur 1 0 Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% 1 yıl Diğer konusunda 3,2b cevap paylaştı. Kafa dengiyse super 1 8 Yorumla Soran 1 yıl Dengiz Yorumla TipSizAdam06 1 yıl Dengesizsse yol vermek en iyisi Yorumla Soran 1 yıl Yok dengiz kafa dengiyiz 😂 Yorumla TipSizAdam06 1 yıl Kicimla okumusum dengesi anladim gjgjgjg olabilir denklik :) Yorumla Soran 1 yıl Jgjgjgngnhnh çok şirin Yorumla TipSizAdam06 1 yıl :)) şirine mi oluyon sende Yorumla Soran 1 yıl Sanirsammmm 🫠 Yorumla TipSizAdam06 1 yıl Hadi bakalim şirine :) Yorumla
Bandiban Takip Et Yoda Yaş: 31 1 yıl Tam birbirimize göreyiz 1 1 Yorumla Bandiban 1 yıl Sadece cevabı beğenip geçecek misin Yorumla
SentzzzxX Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 84% 1 yıl Diğer konusunda 937 cevap paylaştı. Severiz 1 0 Yorumla
s straliiewygꯁ Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 1,2b cevap paylaştı. Gitmiyor 1 0 Yorumla
SorryImnotreadyyet Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yok. 0 0 Yorumla
yvz4141 Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 465 cevap paylaştı. Bende 0 0 Yorumla
məmùrbəýý Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 76% 1 yıl Diğer konusunda 339 cevap paylaştı. Hoşuma gider 0 0 Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 1 yıl Diğer konusunda 6,9b cevap paylaştı. Eglencelidir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Karşı cinsten arkadaş olmaz bebeğem, sohbet mutlaka bel altından devam eder
Tamam haklisin bebeğeeem dndnnd
Aksini iddia eden kimse yalan söylüyordur çiçeğem 😏
Haklisinnn böceeğeeeem🤗😛
En son muhabbetini hatırla balım peteğem 😏
karşı cinsle selamdan sonrası daha gelmedigi için nasıl sohbet olur bilmiyorum ama olsaydı konuşmak hoşuma giderdi
Evet sohbet güzel oluyor niye olmasın ki. ☺️. Ne güzel sohbet konusu açtın işte😉
Sohbət sarıyorsa evət eğlenmek ve bilgi paylaşımı yapmak çok değerli.
Kesinliklee. senin enerjin de gsyet yükseğe benziyor
Öyleee 🤗 cünkü
Bence enerjimizi birleştrelimm😊
Kafa dengi olursa tadından yenmez 😂diğer türlü çekilir dert değil
😂 kesinlikleee
Hahaha dimi ama yoksa sussa da gitse diye beklerim
Kesinlikle 😂 yazabilirim? ☺️
Ne yazıcan
kafa dengi ise karşımdaki muhabbeti sarar sohbet etmeyi isterim
Bi yerden sonra yürümesem çok iyi sohbetim var
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 buna nden bu kadar güldüm
Çünkü sohbetim iyi (şansımı deniyorum)
Sohbeti güzel, kafa dengi biriyse tabi
Cinsellik üzerine ebet
iletişim severim ama tek bir kişi olur
Gider tabikide
Eğlenceli olması lazım ya
Evet cok severim cok da güzel olur
Kafa dengiyse super
Dengiz
Dengesizsse yol vermek en iyisi
Yok dengiz kafa dengiyiz 😂
Kicimla okumusum dengesi anladim gjgjgjg olabilir denklik :)
Jgjgjgngnhnh çok şirin
:)) şirine mi oluyon sende
Sanirsammmm 🫠
Hadi bakalim şirine :)
Elbetteki muhabbeti iyi ise
Evet
Tam birbirimize göreyiz
Sadece cevabı beğenip geçecek misin
Bazen o moddaysan
Severiz
Gitmiyor
Evet evliyim ama yine de hoşuma gidiyor
Herkesin gider beyaa
Yok.
Dimii
Bir şeyler paylaşabileceğim biriyse, evet
Enerjisi yüksek insanlar iyidir severim
Bende
Hoşuma gider
sarıyor ya
Aşırı
Evet
güzelmiş.
Kons musun
Eglencelidir
İyi güzel
Hımm ne güzel ☺️