
Namazları böyle kılmışım, kıldıktan çok sonra farkettim yandan kapalı duruyor sadece önden böyle açık duruyormuş namazları tekrar etmem gerekirmi

Namazları böyle kılmışım, kıldıktan çok sonra farkettim yandan kapalı duruyor sadece önden böyle açık duruyormuş namazları tekrar etmem gerekirmi
Bu kadar açılmasında sorun olmaz diye biliyorum Allah en doğrusunu bilir. Namaz ilmihali al faydasını görürsün inşallah. Tekrar etmene gerek yok. Ama vicdanın rahat etmiyorsa farzı tekrar kırabilirsin
Cevap
4Cevap
Abla namaz kılıyon kafan kapalı gelmiş buraya saçını atıyon la havle
Kardeşim kapalı değilim namaz için kapandım
😂😂
@Munkesir kapalı değilim kardeşim namaz için kapandım için rahat etmedi sormak istedim
@slayersoul sen rahat ol bana dedi onu
Evet saçın hiç bir şekilde gözükmemesi gerekiyor buna dikkat etmelisin
Alim değilim de farkında olmadan kılmışsın bir dahakine dikkat edersin asıl şimdi saçını gösterdin :)
gerek yokta burada paylaşman saçma
bak corbana dert etme bunlari
repeat after me
Bence en son sorman gereken yere sordun bu soruyu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?