Kızlar, 1-1,5 YİLDA SACİMİ 25-30 CM UZATABİLİR MİYİM VE NASİL UZATABİLİRİM?

kizlar her kizin bi kerede olsa yaptigi gibi sacimi kut kestim.. kendimi avutmak icinse soranlara zaten yipranmisti kiriklarim coktu cok dokuluyordu gibi cumleler kullaniyorum… cok pismanim hemde cok… saclarim iki yil once cenemin biraz altindaydi gene cok kut degildi ve kesene kadar goguslerime geliyordu yani birsey kullanmama ragmen gene baya iyi uzamisti yani. iki gun once bi mallik yaptim ve makasi alip sacimi ceneme kadar kestim. ayda ortalama birsey kullanmayan kadinlarinkisi 1.5 cm 2 cme kadar yani yilda 15-20 cm arasi uzayabiliyormus. bende kullanarak uzatabilcegime inandim ve biberiye yagi hint yagi ve vitamin tarzi seyler aldim sizce bir bir bucuk yilda eskisi gibi uzun olur mu en azindan bi 25-30cm falan uzar mi? kizlar uzamasina yardimci olabilcegini dusundugunuz bildiginiz ettiginiz baska birseylerde varsa lutfen yardimci olun hic yakismadi. LUTFEN 😭😭😭😭😭💕💕💕💕💕

Kızlar, 1-1,5 YİLDA SACİMİ 25-30 CM UZATABİLİR MİYİM VE NASİL UZATABİLİRİM?
Cevapla