Her ay hamile kalmadığım için vücudumun beni cezalandırması? Ne alaka?

Yani bu karın ağrısı mide bulantısı, bel ağrısından sandalyede işkence çektirmek falan... sence de biraz ABARTI değil mi canım rahmim? HE? ANLATSANA BİRAZ..

Her ay hamile kalmadığım için vücudumun beni cezalandırması? Ne alaka?
Cevapla