C180 nim var satmayı düşünüyorum sizce hangisini almalıyım avantajı nedir dezavantajı nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsen sanırım arabadan hiç anlamıyon :) kardeş otomotivdeyiz yıllardır, ibiza giti b sınıfı bir at arasını kalitesiz işciliği sen nasıl mercedesin yanına koyarsın :) peugeot hele türkiye şartlarına göre en külüstür araba, ayrıca pejo lar kıldır, bir yağ değişimine gidersin yağ kapağını açmak için bir vidası başkadır diğeri başkadır, okadar ters bu fransızlar, yürüyenleride cin işciliği gibi cok zayıf, a180 mercedesin cok iyi bir arabası olmamasına ragmen o diğer üçünde gömlek gömlek daha üstün, ki benim dememe gerek yok sınıf olarak bile maliyet kalite olarak bile üstün hepsinde, audi a3 bir nebze iyidir ama audide A4 ten aşağısı 5 yılda pert olyo cam bantları bile kalkıyo sıcaktan a3 ün falan, en şaştıgım konu ise c180 hepsinden daha paşa araba :) bilmiyom var mı c180 in ama sanırım olsa onu satıp değil o yazdıklarını almak iki tur atsan c180 le o yazdıklarını birma yağ bidonu diye kapının önüne koymazsın :)) 2013 c180 e binen biriyim ailemizde var, dergiden okuyup yazmıyorum yani :)
17 Yorumla- +1 yıl
Abi eyvallahta işte hatchback araba istiyorum ben 4 ünden birisi olacak ama hangisi işte
Cevap sahibi+1 yılmadem hb olucak ozaman sen dinle abini ya gözün kapalı a180 i al yadadinle beni a180 e okadar para verme son kasa golf al sıfır 1.2 tsı motor benzinli ,67 bin lira olması lazımdı fiyatı gayet makul fiyat, golf hepsinden iyi yol tutuyor ve 1.2 benzinlisi sakin kullanımda 100 km de 5 lt re benzini geçmiyor yakıtı, dizelle kafa kafaya, dinle benial golf ü
- +1 yıl
Ben golf de düşünüyüm o zaman golf kaç 7 mi
Cevap sahibi+1 yılson kasa işte 2015, golf 7
- +1 yıl
Valla abi saol ya
Cevap sahibi+1 yılkaya gibi araba hiç pişman olmazsın, sakın aklına girmsinler benzinli araba alınırmı diğer, gecen hafta bu golfle ankaraya gittim geldim dizel focustan az yaktı :) geçti o eski cok yakan benzinli günleri, bunlar farklı fotorlar , aracı zorlamazsan hiçbişey yakmıyor, benzinin tadıda en kral dizelde bile olamaz, benzinli benzinlidir, lpg ile mutfakta yemek yapsınlar dizellede kamyon yürütsünle, arabada yakıt benzindir ( bu arada bir bilgi daha, bir arkadaş 1.6 dizel golf aldı, hem kaarun gibi zor kalkıyo 1.2 benzinli gibi bile seri değil, hemde yakıtı 1.2 benzinliden nerdeyse daha fazla :)
- +1 yıl
Ben golf 7 yi de en iyisi ekliyim listeye :)
En İyi Cevaplar
+1 yılİlkonce bir peugeotu kafadan at.. ibizayida at ibizayla a18 le A3u karsilastirmak nasil bir kafa? Ayni. segmentte bile degiller geriye 2 secenek kaliyor. Audi A3 kmde 5 litre civari yakiyor. A18 nin dizelide oyle 2. elleri ikiside vasat piyasasi yok. Ama A180 daha mantikli gibi gorunuyor. İkisinide test et icine sineni al.
14 Yorumla- +1 yıl
Patlar yani eyvallah saol görüşün için
- +1 yıl
kardeşim ben şu an acık söyleyim cupra ve A3 arasında gidip geliyorum burdakilerin etkisi çok oldu valla istediğim bilmediğim şeyler duydum sana da ayrıca tesekkür etmek istiyorum
- +1 yıl
kardeş cupra eski arabam yazılımla 280 300 beygiri görüyor diğer arabalar asla bu hissi veremez sana sürerken
- Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılA3umuz var peugeot almak daha dogrusu mervedes bmw audi volkswagen harici aeaba almak sacmalik geliyor tabi bir hummer falan olsa bile diyemiyorim o derece hayal urunu şu an . ama mercedes hep bir ukde olarak bariniyor icimde. kendi maasimi kazaninca alacagim. ben alamiyorum. bari sen al.
11 Yorumla- +1 yıl
Benim şu anda c180 nim var zaten de bilmiyorum hepsi çok tatlı arabalar
+1 yılAudi iyidir diye biliyorum ama yinede emin değilim Mercedes taş gibi araba vurup kırarsan parça sorunu var birde maddi sıkıntı ama alabildiğine göre durumun var Peugeot hickimse tarafından begenilmiyor (benim tarafımdan da öyle) o yüzden audi al sen dum tek tek
15 Yorumla- +1 yıl
Şimdi maddi sıkıntım olur olmaz olur mu :) şu zamana kadar Mercedesten başka arabaya binmedim ben seat ibiza cupraya bak bir sen
- +1 yıl
Baksam ne olur sen binecen bende bakacam sadece beğeniyorsan al derim ben
- +1 yıl
Audi tatlı kaymak gibi kayıp gidiyo bende ondan korkuyorum
- +1 yıl
Mercedeste baba arabasi vala ben bilemem zaten araba dediğin kayacak
- +1 yıl
Zaten bu c180 i o yüzden aldım :D
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
33Cevap
Bizimde c 180 vardı bir ara sırf AMG kasa hoşuma gittiği için a180 aldı Peder bana c den A ya hiç düşme bro alacaksan A3 quattro al ben şimdi seat leon son kasa kullanıyorum gayette memnunum zaten şanzımanını Audi yapıyor değişen bir şey olmuyor ama seat leon çok atık tavsiye ederim
13 Yorumla- +1 yıl
Leon kasa hoş ama boş duruyo kardeşim ya saol görüşün için
- +1 yıl
Eyvallah kardeşim :)
A180 dizel değil mi? Diğer araçlar benzinli
İbiza cupra yı bilmiyorum cupra leon kasada diye hatırlıyorum
Performans istiyorsan Mitsubishi evoX tavsiye ederim
Tasarruf ve karizmaysa A180 veya Cla18011 Yorumla- +1 yıl
Yok değil. Leon değil ibiza cupra
Benim için hız önemli değil konfor önemli ve kesik araba istiyorum sedan istemiyorum saol görüşün için kardeşim
Diğer konusunda 491 cevap paylaştı. www.bmw.com.tr/.../index.html
geçtiğimiz hafta test ettim BMW 4 serisini... oldukça iyi yapmışlar...4 kapılı modeli de var tabi ki... 420d x drive olanı çok beğendim...4x4 olduğu için ayrı bir güç veriyor... bagaj ve yan cam dizaynları ve arabanın göğüs görünümü harika olmuş... tavsiye ederim.10 Yorumlamercedes'in o serisine hastayim ya o yuzden a180 ya da audi a3 derdim. seat leonlara da ayri bir sempatim var 3. sirayada onu yazardim. rcz dusunmezdim sahsen.
11 Yorumla- +1 yıl
tesekkür ederim
Mercedes yazdığı için araba olduklarını anladım konuya o kadar uzağım
214 Yorumla- +1 yıl
Eyvah eyvah o zaman sen resimlerine bak karar ver :)
- +1 yıl
Rcz harika tasarım ya :D
- +1 yıl
Ama Porsche çakması gibi duruyo ama hoş :D
- +1 yıl
Bide ona bak :D
- +1 yıl
Yok ya estağfurullah öyle şey olur mu ben sizlerin görüşlerinizi almak için paylaştım soruyu zaten :) ama Porsche alamam acayip uçuk fiyatları :D
- +1 yıl
Allahım Allahım valla ben de bilmiyorum :D yok zaten onları alacak seviyede değilim daha :D
- +1 yıl
İşte ben 18 yasında değilim 20 yaşındayım ben siteye kaydolurken biraz sallamışım :D 2 yaş gençleşmişim :D
+1 yılDostum sana şöyle söyleyeyim. Arabalar ikiye ayrılır:Mercedes ve diğerleri...
14 Yorumla- +1 yıl
işte bende senin gibi düşündüğüm için mercedesten baska hiç bir arabaya binmedim
- +1 yıl
En iyisi. Mercedes gibi araba yok zaten. Seat, peugeot araba değil bence. Audi dersen, A3 değil. Mercedes her zaman iyidir.
- +1 yıl
eyvallah kardesim saolasın
- +1 yıl
Rica ederim kardeşim, sende sağol
C180 in eski model oldugunu varsayiyorum. 2007 2008 falansa cok rahat A180 alirsin heralde ama benim sana onerim butcen yeterse mercedes cla 200 seat audi falan gec onlari zaten. Audi volkswagen motoruna silindir ekleyip sunan cakma bir firmadan baska bir sey degil.
03 Yorumla- +1 yıl
Kesik araba lazım bana
- +1 yıl
Eyvallah kardeşim teşekkür ederim
Mercedesten indikten sonra diğerleri olmaz :) tabiki a180 yeni yüzü var 2 sene daha gider ama sen c serisi araba satıp bunları alırsan tahminen hiç biri seni tatmin etmez c serisinden sonra e serisi paklar :)
13 Yorumla- +1 yıl
e 250 hoş arabada işte parası da hoş :D
- +1 yıl
yok ya Angaralıyız sonuçta arada lazım bize :D
RCZ nin ben... anla kardeşim sırf görüntü koduğumun arabası sıkıntıdan başka bişey değil sen sen ol alman arabasından şaşma
13 Yorumla- +1 yıl
Valla hiç iyi şeyler duymuyorum Rcz hakkında çakma gibi duruyon doğru
- +1 yıl
Hadi ya sıkıntısı çok diyosun
+1 yılseat ibiza tip iyi ama performans ve güç istiyosan tipide gayet iyi audi a3
12 Yorumla- +1 yıl
işte hemen hemen hepsinin ayrı bir hoşluğu var ne yapacağıma karar veremedim ki ama saol tesekkür ederim kardeşim
- +1 yıl
öd kardeş
Benzinini karşılıyabilceksen cj5 al kendin modifiye yap araba 10 tl aldıktan sonra 20 tl masraf yapıyosun ama değiyor abi çok iyi oluyor
17 Yorumla- +1 yıl
Bakarım kardeşim saol :)
- +1 yıl
90 taş zorlasam 95
- +1 yıl
Dacia mı :D aman kalsın kardeşim :D
- +1 yıl
Yok yok ben hiç hazzetmiyorum o arabadan
+1 yılTosbağa olsun o da benim olsun. Secenekler arasından , Audi A3 diyelim.
13 Yorumla- +1 yıl
Peki neden a3 :)
- +1 yıl
Ayrı bir hoşluğu var.
- +1 yıl
Nazik gibi :)
+1 yılHiç anlamadım ya la şu araba isimlerinden...
Amin der kaçarım.11 Yorumla- +1 yıl
amin
+1 yılAudi a3 tavsiye ederim kardeşim ya da opel astra yeni serileri seat Leon da deneyebilirsin
13 Yorumla- +1 yıl
Evet bak kardeşim şu astranın kesikleri eco modelleri çok iyi deniyo bide fiesta var aklımda
- +1 yıl
fiesta yı boşver :
- +1 yıl
Yeni fiestalae çok hoş
Ya A180 gerçi Performansı pek iyi deyil Performans İstiyorsan Seat Cupra Alayına Sablar :)
14 Yorumla- +1 yıl
Cupra varya canavar ya 350 beygirlik bir özel üretim cupralar var dehset arabalar
- +1 yıl
aman hız benden uzak dursun basıma gelmeyen kalmadı :D
- +1 yıl
+1 yılaralarında çok fark var kıyas yapacagın arabaları söyle moruk :D
110 Yorumla- +1 yıl
İşte kıyaslayamıyorum sorun orda olduğu için buraya yazdım :D
- +1 yıl
hiç biri o zaman hacı performans istiyorsan civic al 2.0 leon al c180 al bence :D
- +1 yıl
Zaten şu anda c180 nim var onu satıp alacam işte
- +1 yıl
tamam sana mazda RX-8 almak lazım senın c180 ben alırım modeli ve fiyatını söyle kardesım :D
- +1 yıl
2012 MERCEDES C 180 AVANTGARDE SW BEYAZ
94.000 - +1 yıl
hacı 85 tık yarın paran elınde ne dıyon?
- +1 yıl
Hemen satamam ve 85 olmaz ben arabayı zaten 110 a almışım
- +1 yıl
sen o arabanın ust kasası yokken ucuza bıle almıssın ama sımdı yenı kasası var bıde blue serısı çıktı senınkınden sonra yanı ederı bu sen 85 e ver bana
- +1 yıl
Beni düzlüğe çıkarmıyo işte
- +1 yıl
hacı çok istiyon inş dediğin fiyata satarsın eğer satamazsan benı bulursun 82 ye alırım o zaman :D haberın olsun :D
bir kere rcz audi tt çakması gibi bana göre. audi a3 quattroyu tek gecerim
11 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim
A3 quattro tabide fiyatı bu saydığın arabalardan yüksek değil mi?(yeni kasadan bahsediyorum)
17 Yorumla- +1 yıl
Yüksek evet işte benim araba ederini bulursa sıfır alırım bulmazsa artık bakıcaz hal durumuna
- +1 yıl
Derken?
- +1 yıl
A180 a3 v40 ve yeni 1 sersisini test ettiler her konuda 1 üstün geldi gelirde kendi arabam diye övmüyorum c segmentinde arkadan çekişe sahip tek araba olması bile alınabilir kılıyo bu arabayı ha dersen bana 136 beygir yetmez git 1.18 al 177 beygir rcz yide araba diye sakın alma
- +1 yıl
1 lerin piyasası nedir şimdi
- +1 yıl
Bakmak lazım valla saol ya
+1 yılMercedesten şaşma. Babamda kullanmıştı bir kaç yıl bu seriden bir arabayı. Hiç bir sorunu olmadı..
01 Yorumla- +1 yıl
sağlam araba biliyorum saol
+1 yılşahin i tek gecerim babalara yan koya koya geciyon daah ne olsun
20 YorumlaRcz yi görüp donup bir daha bakmayani görmedim ben
01 Yorumla- +1 yıl
Doğrudur
+1 yılAudi avantajı cok hos dezavantajı cok cok hos :D
16 Yorumla- +1 yıl
Valla Audi tatlı araba :D
- +1 yıl
:) aynen benimde cok hosuma gidiyo
- +1 yıl
Amma çok seri
- +1 yıl
Ya soyle bisey ben bir Honda vtec hastası oldugum icin detaylıca ilgilendigim icin sadece bana audi nin dis gorunusu ve kaymak niyetinde gitmesi cazip geliyo iyi araba ama detaylica hic ilgilenmedim acikcası
- +1 yıl
O zaman teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederimm :) Honda dusunursen ama bilgilendiririm bilgine olsun. Hadi iyi geceler
+1 yılYa taam bir mercedes değil ama ben Seat'ın hem leon'una bayılıyorum..
Seat olsun ya.01 Yorumla- +1 yıl
leon güzel değil cupra daha tatlı :D
Diğer konusunda 786 cevap paylaştı. ww scirocco ya da bir göz gezdir
15 Yorumla- +1 yıl
ben çok düşündüm onuda ama içi boş onun ya bişey yok bana göre değil yinede saol kardeşim
- +1 yıl
ya araba büyük hem hemde artık ne biliyim biraz değişiklik olsa fena olmaz yoksa anısı çok onun bende
- +1 yıl
ben olsam değişiklik olsun diye değiştireceksem şuanki arabama denk veya ondan daha üstün rahatlığa ve özelliğe sahip araç seçeneklerine bakardım durumum müsait değilse de beklerdim. yazdıklarının hiç biri yanından geçmez c180 nin. attan inip eşşeğe binmek gibi olur. ama karar senin tabi
- +1 yıl
işte kardeşim bende kesik kasa istiyorum yoksa ben memnunum tabi e 250 almayı düşünüyodum çok para ya sıfırı o kadar param yok daha işte bir c180 nim var
Audi A3 guattro tabiki on numara araba
15 Yorumla- +1 yıl
quattro o :Dg le değil :D tesekkür ederim :D
- +1 yıl
ya kusura bakma ben bu konularda çok titizim :D
- +1 yıl
tesekkür ederim :D
Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. bırak onları Range Rover avogue al
14 Yorumla- +1 yıl
Oyyy yavaş gel daha o kadar param yok :D yavaş yavaş inşallah :)
- +1 yıl
İnşallah :)
+1 yılArkadaşım RCZ'yi 6 ay satamadı...
15 Yorumla- +1 yıl
Hadi ya niye öyle oluyo ki sattı mı? Sattıysa ederini buld mu?
- +1 yıl
Çok zor sattı. Mecbur düşürdü fiyatı...
Bulaşma hiç... - +1 yıl
Valla saol kardeşim ya burada bikaç kişide hiç önermedi
- +1 yıl
Sen de sağ ol...
A180'i salla, çakma Mercedes...
Renault motor zaten ve kalitesiz diyorlar. Mercedes hissi yok. Seçeneklerden A3 iyidir. Güle güle kullan, ne alırsan artık... - +1 yıl
Saol kardeşim teşekkür ederim
- Diğer konusunda 459 cevap paylaştı.
+1 yılAudi iyidir iyi
17 Yorumla- +1 yıl
O arabayı ben parçalarım :D
- +1 yıl
Volvo al o zaman 😎
- +1 yıl
Volvo da olmaz prensiplerime uymuyoo :D
- +1 yıl
Arabayla perte çıktığında prensibini düşünemezsin
- +1 yıl
Ama bir insan prensipleri doğrultusunda yaşamalıdır
- +1 yıl
Prensibi doğrultusundada öyle bilir
- +1 yıl
Böyle sabaha kadar sürer :D
+1 yılTofaş demek istiyorum
04 Yorumla- +1 yıl
demesen
- +1 yıl
:( dedim
- +1 yıl
demeyeydin
- +1 yıl
haha:D
+1 yılAudi a3 cok guzel :)
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim
haha sevdim bunu kız düşürmek için başarılı bir taktik az çakal değilsin ulan ulannn :D:D:D::D
12 Yorumla- +1 yıl
İşimiz gücümüz yok kız düşürcez :D
+1 yılA180 der gecerim. Bizim araba a180
10 Yorumla
+1 yılS350 güzel.
14 Yorumla- +1 yıl
Parası da güzel :)
- +1 yıl
Hayalim :)
- +1 yıl
Hayırlısı :) Allah gönlüne göre versin
- +1 yıl
İnş. Bsbdh
+1 yılMercedes A180
13 Yorumla- +1 yıl
Rengini söyle ve nedenini
- +1 yıl
Siyah. Yakışır sana 😊😁
- +1 yıl
Vaay :) bak güzeldi bu teşekkür ederim
+1 yılMercedes a180 guzel
13 Yorumla- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Bendede var çünkü vrajlara girmesi hızlanması iyidir öneririm
- +1 yıl
Valla a180 kafama yatıyo gibi
Audi A3 quattro
11 Yorumla- +1 yıl
eyvallah saolasın
+1 yılQuattro çok hoş ya
11 Yorumla- +1 yıl
Gayet dolu araba
Gizli Üye(25-29)+1 yılMercedes a180
110 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNeden c180den memnun değilsin?
- +1 yıl
Metalik mavi mi?
Cevap sahibi+1 yılKırmızısı güzel bence
- +1 yıl
Yok ya ondan değil bana daha küçük araba lazım o yüzden
Cevap sahibi+1 yılNeden mercedes c180den memnun değilsin?
- +1 yıl
Memnunum ama büyük geliyo artık
Cevap sahibi+1 yılBende de AMG C 63 S var geçen yaz almıştım
- +1 yıl
Yaz bana sen bir özelden
Cevap sahibi+1 yılXper yetmiyor takip edicem sen at?
- +1 yıl
Tamam
Gizli Üye(30-35)+1 yılAudi A3 quattro
13 Yorumla- +1 yıl
Metalik gri mi :)
Cevap sahibi+1 yılArabada gri pek sevmem siyah favorimdir ama metalik de idare eder fena değil.
- +1 yıl
Teşekkür ederim
Cupraa :)
13 Yorumla- +1 yıl
Hah sonunda siftah be :D
- +1 yıl
Valla harika araba ya
- Diğer konusunda 24,9b cevap paylaştı.
+1 yılMercedes A180
11 Yorumla- +1 yıl
Çoğunluk a180 özetle nedenini açıklar mısın
Tabi ki tofaş...😁😁
12 Yorumla- +1 yıl
:D ayaklı cenaze onlar :D
anladık kanka c180nin var
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılanadol <3
10 YorumlaMercedes hertürlü
10 Yorumla
+1 yılBMW cup al
04 Yorumla- +1 yıl
BMW yi hiç sevmiyorum ben ya
- +1 yıl
Senin tercihin ama sportif hoş hawalı araba
- +1 yıl
Cupraya baksana bir nasıl
- +1 yıl
Ok oda güzel bana göre cup zewk meselesi nys tercih senin
BMW derim favorim
01 Yorumla- +1 yıl
Ben BMW yi sevemiyorum bir türlü
+1 yılvolvo s60 bnce
02 Yorumla- +1 yıl
Bana çok ağır kaçar o ya hatchback istiyorum bu sefer hemde s60 pahalıdır
- +1 yıl
haklısn dostum
Gizli Üye(30-35)+1 yılMercedes A180
10 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar