• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Mercedes A180 mi Seat İbiza Cupra mı Audi A3 quattro mu yoksa Peugeot RCZ mi?

SpecialRed
SpecialRed Takip Et
Xper 6 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
C180 nim var satmayı düşünüyorum sizce hangisini almalıyım avantajı nedir dezavantajı nedir?
Mercedes A180 mi Seat İbiza Cupra mı Audi A3 quattro mu yoksa Peugeot RCZ mi?
Cevapla
Nedir Soruları Satış Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sen sanırım arabadan hiç anlamıyon :) kardeş otomotivdeyiz yıllardır, ibiza giti b sınıfı bir at arasını kalitesiz işciliği sen nasıl mercedesin yanına koyarsın :) peugeot hele türkiye şartlarına göre en külüstür araba, ayrıca pejo lar kıldır, bir yağ değişimine gidersin yağ kapağını açmak için bir vidası başkadır diğeri başkadır, okadar ters bu fransızlar, yürüyenleride cin işciliği gibi cok zayıf, a180 mercedesin cok iyi bir arabası olmamasına ragmen o diğer üçünde gömlek gömlek daha üstün, ki benim dememe gerek yok sınıf olarak bile maliyet kalite olarak bile üstün hepsinde, audi a3 bir nebze iyidir ama audide A4 ten aşağısı 5 yılda pert olyo cam bantları bile kalkıyo sıcaktan a3 ün falan, en şaştıgım konu ise c180 hepsinden daha paşa araba :) bilmiyom var mı c180 in ama sanırım olsa onu satıp değil o yazdıklarını almak iki tur atsan c180 le o yazdıklarını birma yağ bidonu diye kapının önüne koymazsın :)) 2013 c180 e binen biriyim ailemizde var, dergiden okuyup yazmıyorum yani :)

    1
    7 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Abi eyvallahta işte hatchback araba istiyorum ben 4 ünden birisi olacak ama hangisi işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      madem hb olucak ozaman sen dinle abini ya gözün kapalı a180 i al yadadinle beni a180 e okadar para verme son kasa golf al sıfır 1.2 tsı motor benzinli ,67 bin lira olması lazımdı fiyatı gayet makul fiyat, golf hepsinden iyi yol tutuyor ve 1.2 benzinlisi sakin kullanımda 100 km de 5 lt re benzini geçmiyor yakıtı, dizelle kafa kafaya, dinle benial golf ü

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Ben golf de düşünüyüm o zaman golf kaç 7 mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      son kasa işte 2015, golf 7

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Valla abi saol ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kaya gibi araba hiç pişman olmazsın, sakın aklına girmsinler benzinli araba alınırmı diğer, gecen hafta bu golfle ankaraya gittim geldim dizel focustan az yaktı :) geçti o eski cok yakan benzinli günleri, bunlar farklı fotorlar , aracı zorlamazsan hiçbişey yakmıyor, benzinin tadıda en kral dizelde bile olamaz, benzinli benzinlidir, lpg ile mutfakta yemek yapsınlar dizellede kamyon yürütsünle, arabada yakıt benzindir ( bu arada bir bilgi daha, bir arkadaş 1.6 dizel golf aldı, hem kaarun gibi zor kalkıyo 1.2 benzinli gibi bile seri değil, hemde yakıtı 1.2 benzinliden nerdeyse daha fazla :)

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Ben golf 7 yi de en iyisi ekliyim listeye :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • EhliyetsizPilot
    EhliyetsizPilot Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    İlkonce bir peugeotu kafadan at.. ibizayida at ibizayla a18 le A3u karsilastirmak nasil bir kafa? Ayni. segmentte bile degiller geriye 2 secenek kaliyor. Audi A3 kmde 5 litre civari yakiyor. A18 nin dizelide oyle 2. elleri ikiside vasat piyasasi yok. Ama A180 daha mantikli gibi gorunuyor. İkisinide test et icine sineni al.

    1
    4 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Patlar yani eyvallah saol görüşün için

      Yorumla
    • Sezerckkk
      Sezerckkk
      +1 yıl

      a180 diyenlere sadece gülüyorum konfor olabilir ama performans yokkkkk Cubra 240 beygir yazılımla 300 görüyor a180 bence araba bile deyil :)

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      kardeşim ben şu an acık söyleyim cupra ve A3 arasında gidip geliyorum burdakilerin etkisi çok oldu valla istediğim bilmediğim şeyler duydum sana da ayrıca tesekkür etmek istiyorum

      Yorumla
    • Onlywalkalone
      Onlywalkalone
      +1 yıl

      kardeş cupra eski arabam yazılımla 280 300 beygiri görüyor diğer arabalar asla bu hissi veremez sana sürerken

      Yorumla
  • kelebeklergibi123
    kelebeklergibi123 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 30%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    A3umuz var peugeot almak daha dogrusu mervedes bmw audi volkswagen harici aeaba almak sacmalik geliyor tabi bir hummer falan olsa bile diyemiyorim o derece hayal urunu şu an . ama mercedes hep bir ukde olarak bariniyor icimde. kendi maasimi kazaninca alacagim. ben alamiyorum. bari sen al.

    1
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Benim şu anda c180 nim var zaten de bilmiyorum hepsi çok tatlı arabalar

      Yorumla
  • ohadiyorummm
    ohadiyorummm Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Audi iyidir diye biliyorum ama yinede emin değilim Mercedes taş gibi araba vurup kırarsan parça sorunu var birde maddi sıkıntı ama alabildiğine göre durumun var Peugeot hickimse tarafından begenilmiyor (benim tarafımdan da öyle) o yüzden audi al sen dum tek tek

    1
    5 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Şimdi maddi sıkıntım olur olmaz olur mu :) şu zamana kadar Mercedesten başka arabaya binmedim ben seat ibiza cupraya bak bir sen

      Yorumla
    • ohadiyorummm
      ohadiyorummm
      +1 yıl

      Baksam ne olur sen binecen bende bakacam sadece beğeniyorsan al derim ben

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Audi tatlı kaymak gibi kayıp gidiyo bende ondan korkuyorum

      Yorumla
    • ohadiyorummm
      ohadiyorummm
      +1 yıl

      Mercedeste baba arabasi vala ben bilemem zaten araba dediğin kayacak

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Zaten bu c180 i o yüzden aldım :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

16

Cevap

33

Cevap

  • Kenobi
    Kenobi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bizimde c 180 vardı bir ara sırf AMG kasa hoşuma gittiği için a180 aldı Peder bana c den A ya hiç düşme bro alacaksan A3 quattro al ben şimdi seat leon son kasa kullanıyorum gayette memnunum zaten şanzımanını Audi yapıyor değişen bir şey olmuyor ama seat leon çok atık tavsiye ederim

    1
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Leon kasa hoş ama boş duruyo kardeşim ya saol görüşün için

      Yorumla
    • Kenobi
      Kenobi
      +1 yıl

      Test sürüşü yap bence ya da müsait olursam benim araçla yap gayet iyi :) eyvallah :)

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Eyvallah kardeşim :)

      Yorumla
  • Xurvin
    Xurvin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    A180 dizel değil mi? Diğer araçlar benzinli
    İbiza cupra yı bilmiyorum cupra leon kasada diye hatırlıyorum
    Performans istiyorsan Mitsubishi evoX tavsiye ederim
    Tasarruf ve karizmaysa A180 veya Cla180

    1
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Yok değil. Leon değil ibiza cupra
      Benim için hız önemli değil konfor önemli ve kesik araba istiyorum sedan istemiyorum saol görüşün için kardeşim

      Yorumla
  • majezic
    majezic Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43
    +1 yıl
    Diğer konusunda 491 cevap paylaştı.

    www.bmw.com.tr/.../index.html
    geçtiğimiz hafta test ettim BMW 4 serisini... oldukça iyi yapmışlar...4 kapılı modeli de var tabi ki... 420d x drive olanı çok beğendim...4x4 olduğu için ayrı bir güç veriyor... bagaj ve yan cam dizaynları ve arabanın göğüs görünümü harika olmuş... tavsiye ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Tonguc01
    Tonguc01 Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    mercedes'in o serisine hastayim ya o yuzden a180 ya da audi a3 derdim. seat leonlara da ayri bir sempatim var 3. sirayada onu yazardim. rcz dusunmezdim sahsen.

    1
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      tesekkür ederim

      Yorumla
  • gullttkk
    gullttkk Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Mercedes yazdığı için araba olduklarını anladım konuya o kadar uzağım

    2
    14 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Eyvah eyvah o zaman sen resimlerine bak karar ver :)

      Yorumla
    • gullttkk
      gullttkk
      +1 yıl

      Tek tek baktım hepsine en güzeli rcz li olan bence :))

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Rcz harika tasarım ya :D

      Yorumla
    • gullttkk
      gullttkk
      +1 yıl

      Evet çok tatlı bence :)

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Ama Porsche çakması gibi duruyo ama hoş :D

      Yorumla
    • gullttkk
      gullttkk
      +1 yıl

      Bir de Porsche resimlerine bakmam gerekiyor :)

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Bide ona bak :D

      Yorumla
    • gullttkk
      gullttkk
      +1 yıl

      Kafam karıştı bu da güzel :) neyse sen kendine göre en iyisini bulursun zaten, benim tavsiyem hiçbir işe yaramaz :)

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Yok ya estağfurullah öyle şey olur mu ben sizlerin görüşlerinizi almak için paylaştım soruyu zaten :) ama Porsche alamam acayip uçuk fiyatları :D

      Yorumla
    • gullttkk
      gullttkk
      +1 yıl

      Bilmiyorum ki fiyatlarını çok pahalıysa alma zaten o kadar pahalı arabaya ne gerek var ki :) happy şarkısının çaldığı araba reklamı var o da hoştu ama hangi model olduğunu bilmiyorum :)

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Allahım Allahım valla ben de bilmiyorum :D yok zaten onları alacak seviyede değilim daha :D

      Yorumla
    • gullttkk
      gullttkk
      +1 yıl

      Daha cok batıyorum:) araba konusunda bilgim sıfır resmen:)) 18 yasindasin bir zahmet o seviyede olma yani :)

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      İşte ben 18 yasında değilim 20 yaşındayım ben siteye kaydolurken biraz sallamışım :D 2 yaş gençleşmişim :D

      Yorumla
    • gullttkk
      gullttkk
      +1 yıl

      Ben de 1 yas yaşlandırmışım kendimi :))

      Yorumla
  • bigaripadam
    bigaripadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Dostum sana şöyle söyleyeyim. Arabalar ikiye ayrılır:Mercedes ve diğerleri...

    1
    4 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      işte bende senin gibi düşündüğüm için mercedesten baska hiç bir arabaya binmedim

      Yorumla
    • bigaripadam
      bigaripadam
      +1 yıl

      En iyisi. Mercedes gibi araba yok zaten. Seat, peugeot araba değil bence. Audi dersen, A3 değil. Mercedes her zaman iyidir.

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      eyvallah kardesim saolasın

      Yorumla
    • bigaripadam
      bigaripadam
      +1 yıl

      Rica ederim kardeşim, sende sağol

      Yorumla
  • kaan195
    kaan195 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    C180 in eski model oldugunu varsayiyorum. 2007 2008 falansa cok rahat A180 alirsin heralde ama benim sana onerim butcen yeterse mercedes cla 200 seat audi falan gec onlari zaten. Audi volkswagen motoruna silindir ekleyip sunan cakma bir firmadan baska bir sey degil.

    0
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Kesik araba lazım bana

      Yorumla
    • kaan195
      kaan195
      +1 yıl

      O zaman A180 kullanmis biri olarak rahat rahat tavsiye ediyorum.

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Eyvallah kardeşim teşekkür ederim

      Yorumla
  • fawkes88
    fawkes88 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Mercedesten indikten sonra diğerleri olmaz :) tabiki a180 yeni yüzü var 2 sene daha gider ama sen c serisi araba satıp bunları alırsan tahminen hiç biri seni tatmin etmez c serisinden sonra e serisi paklar :)

    1
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      e 250 hoş arabada işte parası da hoş :D

      Yorumla
    • fawkes88
      fawkes88
      +1 yıl

      Orası öyle :) ama kesmes seni egerki güç istiyorsan

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      yok ya Angaralıyız sonuçta arada lazım bize :D

      Yorumla
  • Frank345
    Frank345 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    RCZ nin ben... anla kardeşim sırf görüntü koduğumun arabası sıkıntıdan başka bişey değil sen sen ol alman arabasından şaşma

    1
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Valla hiç iyi şeyler duymuyorum Rcz hakkında çakma gibi duruyon doğru

      Yorumla
    • Frank345
      Frank345
      +1 yıl

      kardeşim görünüşte sıkıntı yok eyw güzel içi de güzel bence bu fiyata böyle görünüşlü araba yok ama arabada performans sıfır yeminle arabaya bakımdı çarttı çurttu hergün para yediriyorum zaten bende satıyorum rcz yi

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Hadi ya sıkıntısı çok diyosun

      Yorumla
  • yaramaz666
    yaramaz666 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    seat ibiza tip iyi ama performans ve güç istiyosan tipide gayet iyi audi a3

    1
    2 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      işte hemen hemen hepsinin ayrı bir hoşluğu var ne yapacağıma karar veremedim ki ama saol tesekkür ederim kardeşim

      Yorumla
    • yaramaz666
      yaramaz666
      +1 yıl

      öd kardeş

      Yorumla
  • SexyKöylü
    SexyKöylü Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Benzinini karşılıyabilceksen cj5 al kendin modifiye yap araba 10 tl aldıktan sonra 20 tl masraf yapıyosun ama değiyor abi çok iyi oluyor

    1
    7 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Bakarım kardeşim saol :)

      Yorumla
    • SexyKöylü
      SexyKöylü
      +1 yıl

      şu an ki arabanin ederi ne na göre araba söyliyim ;D

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      90 taş zorlasam 95

      Yorumla
    • SexyKöylü
      SexyKöylü
      +1 yıl

      Oo o paranın yarısı cebinde kalır ;D dacia lar 450 km de 50 tl yakıyomuş ;D

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Dacia mı :D aman kalsın kardeşim :D

      Yorumla
    • SexyKöylü
      SexyKöylü
      +1 yıl

      Bmw severmisin ;D

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Yok yok ben hiç hazzetmiyorum o arabadan

      Yorumla
  • portakalçiçeği
    portakalçiçeği Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Tosbağa olsun o da benim olsun. Secenekler arasından , Audi A3 diyelim.

    1
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Peki neden a3 :)

      Yorumla
    • portakalçiçeği
      portakalçiçeği
      +1 yıl

      Ayrı bir hoşluğu var.

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Nazik gibi :)

      Yorumla
  • BayanGoogle
    BayanGoogle Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hiç anlamadım ya la şu araba isimlerinden...
    Amin der kaçarım.

    1
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      amin

      Yorumla
  • Legendaryyy
    Legendaryyy Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    Audi a3 tavsiye ederim kardeşim ya da opel astra yeni serileri seat Leon da deneyebilirsin

    1
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Evet bak kardeşim şu astranın kesikleri eco modelleri çok iyi deniyo bide fiesta var aklımda

      Yorumla
    • Legendaryyy
      Legendaryyy
      +1 yıl

      fiesta yı boşver :

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Yeni fiestalae çok hoş

      Yorumla
  • Sezerckkk
    Sezerckkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ya A180 gerçi Performansı pek iyi deyil Performans İstiyorsan Seat Cupra Alayına Sablar :)

    1
    4 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Cupra varya canavar ya 350 beygirlik bir özel üretim cupralar var dehset arabalar

      Yorumla
    • Sezerckkk
      Sezerckkk
      +1 yıl

      :) Kardeşim ben Arabalarla büyüdüm neyin ne oldugunu iyi bilirim yanlıs anlamada Hızlıyım Hız Yapcam
      m3 ün eline vercem diyorsan Honda Typer Fn2

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      aman hız benden uzak dursun basıma gelmeyen kalmadı :D

      Yorumla
    • Sezerckkk
      Sezerckkk
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=d3eq5hKAG_Y :) izle

      Yorumla
  • bydrejkanoo
    bydrejkanoo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    aralarında çok fark var kıyas yapacagın arabaları söyle moruk :D

    1
    10 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      İşte kıyaslayamıyorum sorun orda olduğu için buraya yazdım :D

      Yorumla
    • bydrejkanoo
      bydrejkanoo
      +1 yıl

      hiç biri o zaman hacı performans istiyorsan civic al 2.0 leon al c180 al bence :D

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Zaten şu anda c180 nim var onu satıp alacam işte

      Yorumla
    • bydrejkanoo
      bydrejkanoo
      +1 yıl

      tamam sana mazda RX-8 almak lazım senın c180 ben alırım modeli ve fiyatını söyle kardesım :D

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      2012 MERCEDES C 180 AVANTGARDE SW BEYAZ
      94.000

      Yorumla
    • bydrejkanoo
      bydrejkanoo
      +1 yıl

      hacı 85 tık yarın paran elınde ne dıyon?

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Hemen satamam ve 85 olmaz ben arabayı zaten 110 a almışım

      Yorumla
    • bydrejkanoo
      bydrejkanoo
      +1 yıl

      sen o arabanın ust kasası yokken ucuza bıle almıssın ama sımdı yenı kasası var bıde blue serısı çıktı senınkınden sonra yanı ederı bu sen 85 e ver bana

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Beni düzlüğe çıkarmıyo işte

      Yorumla
    • bydrejkanoo
      bydrejkanoo
      +1 yıl

      hacı çok istiyon inş dediğin fiyata satarsın eğer satamazsan benı bulursun 82 ye alırım o zaman :D haberın olsun :D

      Yorumla
  • Erdi5492
    Erdi5492 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    bir kere rcz audi tt çakması gibi bana göre. audi a3 quattroyu tek gecerim

    1
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      teşekkür ederim

      Yorumla
  • Can0658
    Can0658 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    A3 quattro tabide fiyatı bu saydığın arabalardan yüksek değil mi?(yeni kasadan bahsediyorum)

    1
    7 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Yüksek evet işte benim araba ederini bulursa sıfır alırım bulmazsa artık bakıcaz hal durumuna

      Yorumla
    • Can0658
      Can0658
      +1 yıl

      yanlız bahsettiğin segmentin en iyi arabası yeni 1 serisi haberin olsun yol tutuşu güvenlik 0-100 falan

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Derken?

      Yorumla
    • Can0658
      Can0658
      +1 yıl

      A180 a3 v40 ve yeni 1 sersisini test ettiler her konuda 1 üstün geldi gelirde kendi arabam diye övmüyorum c segmentinde arkadan çekişe sahip tek araba olması bile alınabilir kılıyo bu arabayı ha dersen bana 136 beygir yetmez git 1.18 al 177 beygir rcz yide araba diye sakın alma

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      1 lerin piyasası nedir şimdi

      Yorumla
    • Can0658
      Can0658
      +1 yıl

      2 elleri doluları 70 den falan baslıyo geçen ay arkadaşım kardeşiyle beraber sıfır aldı 84 falan verdi çakılı

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Bakmak lazım valla saol ya

      Yorumla
  • soğuk_kış_günü
    soğuk_kış_günü Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Mercedesten şaşma. Babamda kullanmıştı bir kaç yıl bu seriden bir arabayı. Hiç bir sorunu olmadı..

    0
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      sağlam araba biliyorum saol

      Yorumla
  • SorunsuzAdam1
    SorunsuzAdam1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    şahin i tek gecerim babalara yan koya koya geciyon daah ne olsun

    2
    0 Yorumla
  • Karramel
    Karramel Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Rcz yi görüp donup bir daha bakmayani görmedim ben

    0
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Doğrudur

      Yorumla
  • sanamısorcammm
    sanamısorcammm Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Audi avantajı cok hos dezavantajı cok cok hos :D

    1
    6 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Valla Audi tatlı araba :D

      Yorumla
    • sanamısorcammm
      sanamısorcammm
      +1 yıl

      :) aynen benimde cok hosuma gidiyo

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Amma çok seri

      Yorumla
    • sanamısorcammm
      sanamısorcammm
      +1 yıl

      Ya soyle bisey ben bir Honda vtec hastası oldugum icin detaylıca ilgilendigim icin sadece bana audi nin dis gorunusu ve kaymak niyetinde gitmesi cazip geliyo iyi araba ama detaylica hic ilgilenmedim acikcası

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      O zaman teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • sanamısorcammm
      sanamısorcammm
      +1 yıl

      Rica ederimm :) Honda dusunursen ama bilgilendiririm bilgine olsun. Hadi iyi geceler

      Yorumla
  • _Metallica
    _Metallica Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ya taam bir mercedes değil ama ben Seat'ın hem leon'una bayılıyorum..

    Seat olsun ya.

    0
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      leon güzel değil cupra daha tatlı :D

      Yorumla
  • saygın22
    saygın22 Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl
    Diğer konusunda 786 cevap paylaştı.

    ww scirocco ya da bir göz gezdir

    1
    5 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      ben çok düşündüm onuda ama içi boş onun ya bişey yok bana göre değil yinede saol kardeşim

      Yorumla
    • saygın22
      saygın22
      +1 yıl

      rica ederim, c180 gibi bir güzellikten vazgeçmen üzücü

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      ya araba büyük hem hemde artık ne biliyim biraz değişiklik olsa fena olmaz yoksa anısı çok onun bende

      Yorumla
    • saygın22
      saygın22
      +1 yıl

      ben olsam değişiklik olsun diye değiştireceksem şuanki arabama denk veya ondan daha üstün rahatlığa ve özelliğe sahip araç seçeneklerine bakardım durumum müsait değilse de beklerdim. yazdıklarının hiç biri yanından geçmez c180 nin. attan inip eşşeğe binmek gibi olur. ama karar senin tabi

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      işte kardeşim bende kesik kasa istiyorum yoksa ben memnunum tabi e 250 almayı düşünüyodum çok para ya sıfırı o kadar param yok daha işte bir c180 nim var

      Yorumla
  • lilyan
    lilyan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Audi A3 guattro tabiki on numara araba

    1
    5 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      quattro o :Dg le değil :D tesekkür ederim :D

      Yorumla
    • lilyan
      lilyan
      +1 yıl

      Sende beni bozmasan olmuyo dimi 😆😆😆😆

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      ya kusura bakma ben bu konularda çok titizim :D

      Yorumla
    • lilyan
      lilyan
      +1 yıl

      Pardon efendim o halde duzeltiyorum Audi A3 quattro😡😡😡😡😡

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      tesekkür ederim :D

      Yorumla
  • jassminn
    jassminn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    bırak onları Range Rover avogue al

    1
    4 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Oyyy yavaş gel daha o kadar param yok :D yavaş yavaş inşallah :)

      Yorumla
    • jassminn
      jassminn
      +1 yıl

      inşallah aldıqnda banada bir tur attirirsin artk :))

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
    • Karramel
      Karramel
      +1 yıl

      @jassminn bir mesaj atabilir misiniz bir şey sormak gerekiyor calistiginiz yer hakkinda

      Yorumla
  • sallapatix
    sallapatix Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Arkadaşım RCZ'yi 6 ay satamadı...

    1
    5 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Hadi ya niye öyle oluyo ki sattı mı? Sattıysa ederini buld mu?

      Yorumla
    • sallapatix
      sallapatix
      +1 yıl

      Çok zor sattı. Mecbur düşürdü fiyatı...
      Bulaşma hiç...

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Valla saol kardeşim ya burada bikaç kişide hiç önermedi

      Yorumla
    • sallapatix
      sallapatix
      +1 yıl

      Sen de sağ ol...

      A180'i salla, çakma Mercedes...
      Renault motor zaten ve kalitesiz diyorlar. Mercedes hissi yok. Seçeneklerden A3 iyidir. Güle güle kullan, ne alırsan artık...

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Saol kardeşim teşekkür ederim

      Yorumla
  • beşiktaşlıkızzzz
    beşiktaşlıkızzzz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl
    Diğer konusunda 459 cevap paylaştı.

    Audi iyidir iyi

    1
    7 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      O arabayı ben parçalarım :D

      Yorumla
    • beşiktaşlıkızzzz
      beşiktaşlıkızzzz
      +1 yıl

      Volvo al o zaman 😎

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Volvo da olmaz prensiplerime uymuyoo :D

      Yorumla
    • beşiktaşlıkızzzz
      beşiktaşlıkızzzz
      +1 yıl

      Arabayla perte çıktığında prensibini düşünemezsin

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Ama bir insan prensipleri doğrultusunda yaşamalıdır

      Yorumla
    • beşiktaşlıkızzzz
      beşiktaşlıkızzzz
      +1 yıl

      Prensibi doğrultusundada öyle bilir

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Böyle sabaha kadar sürer :D

      Yorumla
  • EskiHanfemdi
    EskiHanfemdi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tofaş demek istiyorum

    0
    4 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      demesen

      Yorumla
    • EskiHanfemdi
      EskiHanfemdi
      +1 yıl

      :( dedim

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      demeyeydin

      Yorumla
    • EskiHanfemdi
      EskiHanfemdi
      +1 yıl

      haha:D

      Yorumla
  • SariysaLacivert
    SariysaLacivert Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Audi a3 cok guzel :)

    1
    2 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • SariysaLacivert
      SariysaLacivert
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • siyah21
    siyah21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    haha sevdim bunu kız düşürmek için başarılı bir taktik az çakal değilsin ulan ulannn :D:D:D::D

    1
    2 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      İşimiz gücümüz yok kız düşürcez :D

      Yorumla
    • siyah21
      siyah21
      +1 yıl

      iyisin iyi taktik güzel zekice devam et :D

      Yorumla
  • cahildioksit
    cahildioksit Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    A180 der gecerim. Bizim araba a180

    1
    0 Yorumla
  • SchindlersTits
    SchindlersTits Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    S350 güzel.

    1
    4 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Parası da güzel :)

      Yorumla
    • SchindlersTits
      SchindlersTits
      +1 yıl

      Hayalim :)

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Hayırlısı :) Allah gönlüne göre versin

      Yorumla
    • SchindlersTits
      SchindlersTits
      +1 yıl

      İnş. Bsbdh

      Yorumla
  • Gizeem1903
    Gizeem1903 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Mercedes A180

    1
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Rengini söyle ve nedenini

      Yorumla
    • Gizeem1903
      Gizeem1903
      +1 yıl

      Siyah. Yakışır sana 😊😁

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Vaay :) bak güzeldi bu teşekkür ederim

      Yorumla
  • yasamakneguzel
    yasamakneguzel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Mercedes a180 guzel

    1
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • yasamakneguzel
      yasamakneguzel
      +1 yıl

      Bendede var çünkü vrajlara girmesi hızlanması iyidir öneririm

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Valla a180 kafama yatıyo gibi

      Yorumla
  • gertoz
    gertoz Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Audi A3 quattro

    1
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      eyvallah saolasın

      Yorumla
  • shadowpower
    shadowpower Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Quattro çok hoş ya

    1
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Gayet dolu araba

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Mercedes a180

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden c180den memnun değilsin?

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Metalik mavi mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kırmızısı güzel bence

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Yok ya ondan değil bana daha küçük araba lazım o yüzden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden mercedes c180den memnun değilsin?

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Memnunum ama büyük geliyo artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende de AMG C 63 S var geçen yaz almıştım

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Yaz bana sen bir özelden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Xper yetmiyor takip edicem sen at?

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Audi A3 quattro

    1
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Metalik gri mi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arabada gri pek sevmem siyah favorimdir ama metalik de idare eder fena değil.

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • As_As
    As_As Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Cupraa :)

    1
    3 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Hah sonunda siftah be :D

      Yorumla
    • As_As
      As_As
      +1 yıl

      Cupraa candır gerisi heyecandır :D

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Valla harika araba ya

      Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Diğer konusunda 24,9b cevap paylaştı.

    Mercedes A180

    1
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Çoğunluk a180 özetle nedenini açıklar mısın

      Yorumla
  • Pukap
    Pukap Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tabi ki tofaş...😁😁

    1
    2 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      :D ayaklı cenaze onlar :D

      Yorumla
    • Sezerckkk
      Sezerckkk
      +1 yıl

      :) :) :) :)

      Yorumla
  • facia055
    facia055 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    anladık kanka c180nin var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    anadol <3

    1
    0 Yorumla
  • Ozii1992
    Ozii1992 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Mercedes hertürlü

    1
    0 Yorumla
  • pilotaşığıMLS
    pilotaşığıMLS Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    BMW cup al

    0
    4 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      BMW yi hiç sevmiyorum ben ya

      Yorumla
    • pilotaşığıMLS
      pilotaşığıMLS
      +1 yıl

      Senin tercihin ama sportif hoş hawalı araba

      Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Cupraya baksana bir nasıl

      Yorumla
    • pilotaşığıMLS
      pilotaşığıMLS
      +1 yıl

      Ok oda güzel bana göre cup zewk meselesi nys tercih senin

      Yorumla
  • alpello
    alpello Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    BMW derim favorim

    0
    1 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Ben BMW yi sevemiyorum bir türlü

      Yorumla
  • EdisonStone
    EdisonStone Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    volvo s60 bnce

    0
    2 Yorumla
    • SpecialRed
      SpecialRed
      +1 yıl

      Bana çok ağır kaçar o ya hatchback istiyorum bu sefer hemde s60 pahalıdır

      Yorumla
    • EdisonStone
      EdisonStone
      +1 yıl

      haklısn dostum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Mercedes A180

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Mercedes A180 mi Seat İbiza Cupra mı Audi A3 quattro mu yoksa Peugeot RCZ mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Mercedes C200 mü, BMW 3 mü yoksa Audi A4 mü? 2 cevap verildi
Mercedes c180 mi Audi a4 sedan mı? 5 cevap verildi
Audi A5 mi, Scirocco mu yoksa Seat FR mi? 2 cevap verildi
Seat ateca mı? Audi a3 sedan mı? Mercedes a180 mi? 5 cevap verildi
Mercedes C200 mü, Bmw 320i mi, Audi A4 mü? 12 cevap verildi
Audi a6 mı Mercedes e250 mi? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨