Kiracımızın elektriği kaçak kullanım dolayısıyla kesildi ne yapmamız lazım?

Kiracı tüm faturaları üstüne almış fakat elektriği e devletten bir türlü kendi üzerine alamıyormuş. 2 gündür elektrikleri yok ne yapmamız lazım? Bir kaç kişi dask lazım dedi ama öyle olsa doğalgazı da alamazdı üzerine, niye bir tek elektrikte mağdur oluyor insanlar

Kiracımızın elektriği kaçak kullanım dolayısıyla kesildi ne yapmamız lazım?
Cevapla