Tanrı bizim ona inanmamızı istemiş madem neden hep ibranilere, Araplara kitap göndermişte biz türkleri pas geçmiş?

Kabalık etmeden yorum yaparsanız sevinirim. Bu kadar alçak gönüllü merhametli bağışlayıcı bir tanrının ona inanmayanları ebedi cehennemde yakmasını anlayabiliyorum ama sadece ibranilere Araplara peygamber mucizeler gönderip inanmalarını beklerken biz türklere göndermeyişini anlayamıyorum.

Tanrı bizim ona inanmamızı istemiş madem neden hep ibranilere, Araplara kitap göndermişte biz türkleri pas geçmiş?
Cevapla