Bir oyun için insanlara hakaret edip söven ruh hastaları ne yaşıyor?

Az önce bi oyun oynuyordum erkeğin biri oyunda onun kartlarını aldım diye bana hakaret etti önce oe dedi bende karşılık verince 40 tane olsa sokmayız oyuna girmiş o tipiyle şişko oe insan kendini koymaya utanır falan dedi tipimde asla bişey yok çoğu kişi istek atıyor hatta şişko dedi yüzümde tombul diye sişkoya benzer halimmi var oc dedim bende şikayette edemedim ocu içimde kaldı hesabı kapatılsın oyun we play bu arada napmaliyim
Bir oyun için insanlara hakaret edip söven ruh hastaları ne yaşıyor?
Cevapla