Geçici hafıza kayıpları yaşıyorum hala tanıyamazsam çokta şey etmeyin :D

Geçici hafıza kayıpları yaşıyorum hala tanıyamazsam çokta şey etmeyin :D

Olmaz mı bana şaka gibi bir sanatçının aşık olduğunu öğrendim. Ben sete gitmediğim zaman beni sormasından aşk şarkıları söylemedindenI Love You yazan balon almasından. Ben hastalandığımda arayıp beni sormasından anlamalıydım.
Talih kuşu diyebilir miyiz efendim :)
50 yaşındaki adamın bana aşık olduğunu sette duyduğum an sinir oldum
Heaaa yaşı varmış. Bi George clooney değilse bende sinir olurdum :D Ben de pek çok sanatçıyla çalıştığım için (muzisyen) onlarda da yaş önemi yok. Sanırım bana da geçti bu huyları... Gerçi yaş attıkça tecrübesiz aklı havada insan da sevemiyor oldum çıkmazdayım.
Sorularıma bak kim olduğunu öğren.
Sonra bana yaz
Sana ne oldu geçmiş olsun
Teşekkürler, tv izlemeyeli oldu bi 20 sene dolayısıyla ünlüysende tanımam kank. kafayı kolonun ucuna olabilecek en sert şekilde çarptım, ufak çaplı bir beyin sarsıntısı var. Geçti sayılır... Heaa 2010-2015 arası 212 avm de çalısıyordum. Yöneiciliğini yaptığım ayakkabı mağazasına sizin kostumcüler uğrardı bir de çocuklar duymasın selaminin çocukları çok gelir giderdi. Devam ediyor mu ya sizin dizi hala :D
Arka Sıradakiler i izledin mi
Oradaki Oktay
Bildim yakısıklı olan. Hayırlısı zevklerine hitap ediyorsa, tacize varan davranışları yoksa senin için iyi bişey değil mi?
Cevap
9Cevap
geçmiş olsun abi. 🙏 takılıyoruz valla aynı
Çoook teşekkür ederim Barış. Allah kolaylık versin inş.
Rica ederim abi eyvallah
Geçmiş olsun
İyi ne olsun işte takılıyoruz öyle boş boş
Allah kolaylıklar versin
Aaa üzüldüm, gecmis olsun 🙁🙏🍀
Beni hatirlamazsan cok da şaapmam, sorun diil.😔
Teşekkür ederim. Yok yok o kadar da değil ara ara gidiyor anlık :D
Geçmiş olsun 🌷
Yok ya bıraktığın gibiyiz. Aynı 😅
Bakalım ben bıraktığım gibimiyim :D
Gececi kalici olabilir? Sebebi heni seyler ogrenmemen ve surekli ayni seyler ,
Ayni cevrimde Kalman. (Zero cycle )
Gelisime acik olman gerek 😋 yoksa alzaimer olacaksin...
Yok yok beyin sarsıntısıymış, bi 3-5 ay şiddetli bi darbe almadığım sürece kafaya kalıcı bir durum olmazmış şükür :) Teşekkür ederim
Teşekkür ederim bro çok sağolasın :)
Kimse tanınmak çabasında değil rahat ol sen geçmiş olsun
Geçmiş olsun tekrar aramıza hoş geldin 🙋🌺
Teşekkür ederim hoş bulduk..
Siteye girmeyi de unutmuşsun :d
asbfajf 4 gün giremedim ya trip yememek için önlem alıyorum :D Beyin sarsıntısı geçiriyormusum o yüzden telefona 2 dakika bakınca 2 saat göz ve şiddetli baş ağrısı çekiyordum, yarasa gibi ışık görmeyen odamda uyudum bayıldım ayıldım :D
Teşekkürler geçti sayılır su an o kadar problemim yok...
Tanımıyorum ama ,''GEÇMİŞ OLSUN ''
Teşekkür ederim
Her şey aynı. Geçmiş olsun 💅🏻
Ayyhh çok sağol şapşik :D
Batı cephesinde Yeni bir şey yok
Ne filmdi be. Yeni versiyonu değil ama eski versiyonu :))
Çok geçmiş olsun hayırdır?
Yumuşak doku zedelenmesi kolonun kenarına çok fena kafamı vurmuştum bu durumdan 2 gün sonra ortaya çıktı. Boyun arka kısmı zarar görmüş ve beyine giden sinirler ezilmiş. Bu yüzden sadece baş dönmesi göz kararması yaşıyorum. Ara ara bayılıp dünyaya geri dönüyorum :D Ani hafıza kayıpları ve hiç bişey düşünemem yaşıyorum. Ama normalmiş dinlenince geçermiş.5 gündür yatıyordum dedim yeter bi işe geliyim bakıyım çalısabiliyormuyum...
Abi kendilerini yatağa atmak suretiyle arkaları dönük bir şekilde zıplayıp, kolonun sivri tarafına kafalarının arka yumusak tarafını inanılmaz bi sertlikte vurabilirlerse benim gibi olabilirler :D Ama ilk 2 gün aşırı ağrılı oluyor :D Beyninden böbrek taşı döküyormussun gibi :D
Geçmiş olsun beni tanıyor musun 😄
Ehehe gitmemişsin ne güzell :) Ara ara gidiyor günde 3-4 kere sürekli bir kaybım yok :D Teşekkür ederim...
3-4 gün yoktum yine geldim. 😄 iyi bari rica ederim
Uff ilgi manyagi kimin umrundasinki
İlgi manyağı değilim aklının ermediği şeyler için karşı tarafı küçücük dünyana sığdırdığın ithamlarla suçlaman gerekmiyor. Mesaj gitmesi gereken yerlere gitmiştir. Al kova ve kürek git kumda oyna şimdi
geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Geçmiş olsun dostum
Çoook teşekkür ederim dostum
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim :)
geçmiş olsun
Teşekkürler...
Gecmis olsun
Teşekkürler
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?