Namaz kılmamamk mı daha günah namazı kazaya bırakmak mı?

Namaza baslamak istiyorum ama sabah 9'dan aksam 9'a kadar dershanedeyim calısıyorum. orada da kılınabilecek sadece bir yer var tam kantinin ortasında utanırım kendimi biliyorum doğru düzgün kılamam nasıl yapıcam bilmiyorum ama artık baslamak istiyorum
Namaz kılmamamk mı daha günah namazı kazaya bırakmak mı?
Cevapla