Bazen yaşayış bicimimiz çok saçma geliyor sizde dusuyormusunuz böyle bazen?

Özellikle para gibi bir kağıt parçası için düştüğümüz şeylere şaşırıyorum hergun sabah kalkıp çalışıyoruz, saatlerce. Yani normalde bir kağıt parçası... daha huzurlu ve cogumuza yetebilecek güzel bir bolluk ile dunyadayiz bol bol herşeyden var ama nedense saçma bir şekilde az maaslar üst üste binmiş bunalar istiflenmis olarak yasiyoruz saçma gelmiyormu sizede. Bu rcok şey.

Bazen yaşayış bicimimiz çok saçma geliyor sizde dusuyormusunuz böyle bazen?
Cevapla