AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
ben hollywooddan geliyorum açılın :P
https://i.hizliresim.com/04pppV.jpg
Kiza benziyo be :D diğer yerden basini agrittim iyi geceler diyin buraya geliyon :D ne ayaksin olum sen :Dd
adfafa takip eden sapıklara mı benziyorum hahah
hollywood yıldızlarıda kıza benziyor zaten nolmuş şu saçlara bak hey gidi hey :)
sanki kendin kıza benziyorsun ya hahaha
O isin sakasiydi ya :D şimdi bebek gibi yüzün vardır senin
yok kirli sakalım var :)
Ama çok tatlisin ya :)
dedem bunu bir fotorafcıya cektirmiş adam bir tane bize vermiş bir tane de vitrinine koymuş. bizim evdeki kırılmış dedem gitmiş adama vitrinde ki fotorafımı istemiş adam vermek istememiş tartışmışlar. dedemde gecenin köründe gidip camı cerceveyi indirip almış fotorafımı :D
hava atmak gibi olmasın adam güzelliğimi kullanarak para kazanmaya çalışmış :P
Ama çok guzelmissin ya :D
yarın bir sivilce falan çıkarsa bittin sen :)
hadi iyi geceler bir daha gelmemek üzere gidiyorum :P
Ahaha :D iyi geceler
Çıkmadı hadi iyisin :P
2 yasında falanmısım heralde :) https://i.hizliresim.com/oYaPDo.jpg
Ne tatlisiiin seenn :))
Teşekkürleer benim çogu fotoğrafım böyle :)) https://i.hizliresim.com/GpgngZ.png
Hep ye hep :Dd
Ahahahaa aynen :))
Hhhmmm sen küçükken daha tatliymişsın canım 😘😘😘😘😘
Ahhh çok tesekkur ederim :D
Rica ederim, gerçekten çok tatliymissin. Sevilip abidin gibisin yapıp hepsini oynanacak bir çocukmuşsun 🙌🙌🙌🙌🙌🙌
Abidin gibisin mi :D
Teldeyim yazamamışım :)))
Abidik gubudik diye çektim 😁😁😁
Annem yapiyomus ya :D şarki söylediğinde kicimi salliyomusum :D
Hahahah 😊😊😊😊
O normalki atalım, hepimiz öyle imişiz. Şarkı ya da ninni duyunca popolar sallanır yani
Şikidim şikidim :Dd
Aynen öyleeee şıkıdım.
🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻
Al bakalım bu güzel çiçekler senin için, tatlı bayan 😊😊😊
Tesekkur ederim :)))
Rica ederim.
Kabul etmene ayrıca sevindim. Ben teşekkür ederim
Bende rica ederim
😘😘😘
Sen daha yatmadinmı? Elmaşekeriimm :)
Hayir :)
Hhhmmm iyimiş ama uykusuz kalacan tatlım, o gözlerine yazık kıyamaaam 🙊🙊
Sabah 7 hatta 8de yatiyorum :D
Uuuuvvv sen vampir misin bebeyim 😁😁😁😁😁
Canım. yaa ben dayanamam okadar uykusuzluğa, pek ben yatıyom sana iyi geceler Allah rahatlık versin.
Öpüyorum seni Allah'a emanet
Sizde :)
https://hizliresim.com/O35dVD evrim geçirmişim :D
Ejhh :D
Bakirkoy sahilmi orasi 😀
Evet
https://i.hizliresim.com/A0PN9v.jpg hehe
Çok tatlisin yaa :))
Teşekkür ederimm
https://i.hizliresim.com/4ZOaM4.jpg
:)))
Bunu biri atmisti :D
ikizim o
:Dd
https://i.hizliresim.com/pmVGmq.jpg
uhu :)
Naptin üstüne sen :D
bu fotonun bırde cıplak olanı var arkadaş yazmış eskıden erkek cocugu cıplak cekınırdı göster olum amcaya pipini derdi herkes haha
Haha biliyorum :D şimdide var o :D
Saçlar artık siyah :)))
https://hizliresim.com/Q4Galj
Şştt yakisikli :D
😎😎😎
Çok tatlııı 😁
Haha saol :D @gotikmiyimneyim
https://i.hizliresim.com/k1RE6q.jpg
Al :D
Yanaklarini yanaklarini sikcan yicen :D
:DD
Yüzün hiç değişmemis
https://i.hizliresim.com/YjRgVZ.jpg
Çok çirkinim :)
Evet :D ama tatlisin :D aglamis kiyamam :)
sene 1999 :)
https://i.hizliresim.com/A0PyPr.jpg
Yakisikli :D
Haha yaşlandık be :D
l*n daha 18 ne yaslanmasi :D
Şaka bir yana zaman su gibi akıp geçti bea :d dün küçüktük bugün büyüdük keşke hep çocuk kalaydık :D
Keşke ya ne salaktik çocukken :D
Sorma :)
:Dd
Benim cocuklugumda digital kamera yoktu... zaten cocukluguma ait bir kactane sumuklu resmim var yoksul bir paçoz tip ve ustu bası camur eski resimler işte...
Ne güzel iste asil çocuk o oluyor :)
Pekte guzel degildim...
Oenmli değil o
Bence onemli insan oglunun uremesi buna baglı resmimi gorenler cocuk yapmaktan vazgecip kendilerine hayvan alıp beslicekler.. insanlık bebek diyince aklına tatlı şirin bişi getiriyo beni gordukten sonra benek terörü baslasın istemem...
Ay sacmalama naptin sen öyle
Ben bişi yapmadım be bunlar saka... bebeklik resmim yok anlasana ya da carsada bu saatte nerden bulayım...;))
Ohh :D
:))
Bizde atalım o zaman buyrun 4 yaşlarındayken =)
https://i.hizliresim.com/W6RbOq.jpg
Tabaklara bak isircan yicen valla :D
*yanaklara
Ya iste o zamanlar egom tavandi şimdi kedi gibi hahahahahah teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
https://i.hizliresim.com/4ZO03J.jpg
kestirmeye giderkene
Ahahha :D agir abii
https://hizliresim.com/BR19mV
Biraz tombulmuşum :D
Çok güzelsin ya :D
@_Katerina_ nın soru tarzı bu özledik onu görmüyoruz ne zamandır nerelerde kata
Hic görmedim boyle bir soru önceden zaten 1 aydir buradayim :D
yok yok ben özledim de ondan sordum sizinle ilgili değil :D:D
Hı tamam o zaman :D
Al bakalım
https://hizliresim.com/Yja9AD
@nihâye bu daha da küçükken :D
Digeri daha guzel :D
https://hizliresim.com/yAvaAy
Al hadi al :D @nihâye :D -1 sen mi verdin yoksa
Ay tatli :D
Yok ++ :)
https://i.hizliresim.com/LorpLZ.jpg
(Bu oluyor)
Bisey dökülmüş sanki üstüne
Yanlış hatırlamıyorsam karpuz yemişim
Zaten hep verirler kemirsin diye :D
10 aylıkken iyi de 3 yaşındayken çok çirkinmişsin. 😄😄
Pipili fotoğraflarım var benim. Aile albümünde durur hala jdjfnns
Güzelim len :Dd pörtlek gozlerimle :D
Tipe bak allahım ndndndn
Doverim bak :D
Döv bari jsjfjsn
cikisa gel :D
Kartal çocuuyuz biz. Emanetsiz gezmeyiz jdjsjdjs
İstanbul kartal mi :D
Yok toronto 😂😂😂
Dalga mi gectin sen :D
Aaa! Ben mi?
Hiç. Jsjhfjs
Kartalin neresi :D
Kartal stadını biliyon mu jdhdj
Stadi bilmiyom be yabanciyim buraya :D semt ismi şöyle bana :D
Bilmiyosan boşver jsjjf
Kartalın içine gitmemişsin nasıl anlatayım zjnns
Kartal da oturuyorum :D
Ben senin yaşın kadar kartalda yaşadım sjbdhs
Ben 1.5 yildir burdayim olsun o kadar
Hangi mahalle jahdjs
Merkeze yakin :D
Çavuşoğlu ya da karlıktepe ndbdhd
Pardon kordonboyu jsbd
Yaklastin :D
Yukarı?
Petroliş?
Burada kendimi acik mi ediyim :D
He ben de volkan demirek evinden aldırcaz seni jshdj
Sen beni bildigin özel mesaj atmaya teşvik ediyorsun agagjsbshdj
Atamazsin ki :D
Atmam ki jdhdhdh
https://i.hizliresim.com/04ABjV.jpg ...
Bakislar hala benziyo
Doğrudur :D
bir biyik yok valla :D
Yok bee sende şimdi tipim filan kaymış burun büyümüş iyice o zaman hiç yoktan biraz sevimlilk varmış :D
Yok yok ayni herşey :)
Hadi öyle olsun o zaman :D
Oldu bile :D
Biraz önce bu tarz bir sorudada ben bulunmuştum :))
https://hizliresim.com/31J6v9
Hâlâ benziyorsunuz :)
Al kanka buda benim tipsiz halim :D
https://i.hizliresim.com/BRgyYv.jpg
Masum masuumm :D
O masumluktan simdi eser kalmadı..
Hic mi?
Hep birileri tuketti benim suçum yok.. Hic kalmadı..
Niye
https://hizliresim.com/5ozLPq
en son o zaman ağladım :))
Oyyy :))
https://i.hizliresim.com/04AyvB.jpg
o zamanlardada cok tehlikeliymisim :D
Sert bakiyon :D
Sertlik ruhumuzda var bilader :D
He biladeer :D
Bu resimde 1 yaşındayım.
https://i.hizliresim.com/n5ovLl.jpg
Çok ttlisin :)
Çok teşekkür ederim. Ama o eski halimden eser yok şimdi... x))
Midenizi bulandırmak için atmıyorum. Hadi gene iyisiniz :D :D
Hahah :D ne olacak ya :)
Eskiden beri fotoğraf çekilmeyi hic sevmezdim
Hep kacardim simdi pismanlik var olsun be şükür anilarim var
https://i.hizliresim.com/J7M9lE.jpg
hey gidi günler
https://hizliresim.com/4Z3W6Q al bakam :D
Ay gözlere baaak :D
Ayy çok tatliymissin
Simdi o tatlılıktan eser yok 😂😂
:))
https://i.hizliresim.com/J7MVy5.jpg
Ahah tatli tatli :))
tesekkur ederiz :)
buyursunlarrr..
https://hizliresim.com/z2q0Gj
https://i.hizliresim.com/z2q0Gj.jpg ..
Tıkın tıkın :D
irmik helvası hala en sevdiğim tatlıdır.. :)
Elindeki irmik helvasi mi :D
evet :D
Nasil tutuyon onu elinde be :D dagilir
tatlıcı yapımı olanlar daha yağlı oluyo dağılmıyo :)
Aa merak ettim nasil oluyor :)
www.enguzeltatlitarifleri.com/.../...k-helvasi.jpg bu dağılır bak
www.e-tarifler.com/.../irmik_helvasi.jpg bu dağılmaz biraz daha yağlı ikinci :)
Yapicam bir ara :)
bana da gönder yiyelim :) ağzımız tatlansın :)
Peki :D yapinca olur :D
valla aldım takibe :D
Peki :D ne zaman yaocam acaba :D
sorarım ben :D
Tamam :D sor ara sira :D
tamamdır :D
da nasıl :D
Ne nasil :D
soruya gelir gelir yorum yaparım ben :D
Tamam :D ama 1 ay sonra falan yaparin :D
bir aya bu soru kalmaz ki :D
Amaann :D boşver yapmiyim :D ugrasmiyim :D
haydaa :D
Sonra yaparim :D
e iyi madem :)
:))
küçük al pacino
https://hizliresim.com/6lGJaP
Erkek mi bu :D
evet saçlarım hala duruyor örgü halinde.
Aa masallaah
Sene 92 :))
https://i.hizliresim.com/g4R9P0.jpg
Ayyy :D tatil ya :D ben daha babamin torbasindayken sen denize gir :D
Biz babayla akiyorduk o zamanlar haha
Ahaha
https://i.hizliresim.com/LY0Ono.png 😊😊😊😀😀
Saçlar benimkinden :D çok tatli :)
Tsk ederimm :))
https://hizliresim.com/O3OL7D (sagdaki benim )
Kiz mi yanindaki :) kişi kapmis denize atmis :D
*kizi
Yok kuzenim kendisi :)
Yani kız ama kapma durumu yok :)
Anladim be :))
Böyle işte ee yhttps://i.hizliresim.com/W6RgON.jpg
Gülüşe bak :))
Kötü mmü :D
Tatlii :D
en iyi benim ^_^
Bilemem göreceli kavram :D
Aynenn :)
https://hizliresim.com/EzMrlz al kanka :D
Simdi çok güzel kizsindir ha :D
https://i.hizliresim.com/qmnErW.jpg bak burada 5 felan :)
Kirmizi yanaklar tombis bide :D anneeemmmm
Sevin beni :)
O küçüklükte olsaydın severdim :D
https://hizliresim.com/vQ7Xgr hey gidi yillar nerden nereye.. yaslandimmi ne :)
Küçükken daha güzelsin valla :D
Ee tabi kucukken hersey sirin ve guzel olur mesala ben kiz cocuklarinin aglamasina dayanamam yuregim parcalanir..
Ben sinir oluyorum valla aglamalarina
22 23 yasina geldimi fikrin degisir herhalde..:)
Ben bide anaokulu ogretmeligide yapabilirim :D
Ozaman desene yandi bebeler :)
Ama yapmicam yukselticem kendimi :D
Bencede yukselt ;)
Zihinsel engllilerr istiyorum :)
Bu nerden cikti :)
Dur 3 yaşındaykenki bir resmim var pilav yerken onu arıyorum :D :D
Bekliyorum :D
Senin yüzünden hala aklım pilavda bir unutmadım 2 gündür :D
Ahahhah :D ahaha :Dd
...
https://i.hizliresim.com/04AB58.jpg
Örümcek :)
Speedy orumcek...
...
https://hizliresim.com/N9J11L
Ayyy :))
https://hizliresim.com/ZARY53 Sene 1996
Tombiş tombiş yanaklar :D
Aynen
sevgilm veya eşim bana cocukluk fotosunu gosterse heralde ondan baya sogurdum :D
Niye :D
bilmem 3 yaşında bir kız fotosu görcem sonra 30 yaşında eşimin sonra onu opemem
Ne saçma
bilmem :D ben öyleyim ya garibim :D
Çok saçma :D
ilkokul var bebeklik 1 tane ama oda köyde nerlerde kimbvilir
Bulursan atarsin abi :)
hangisini :D
Bebeklik :D
köye gidersem zor bir iş
O zaman bosverelim :)
öyle yapalım :D 18 sene önceki var en eski olurmu :D
10 yas olur :D
tamam bakalım yarın unutturma :D
Tamam abicim :D ben unutursam :D
soruyu takibe alalım :D
Sen alcan herhalde :D
tamam alalım derken ben işte neyse yarın grşrz ii gecler :)
Banada abiim :)
*Sanada
offf yaaa beni etiketlemişsin cevap yazamıyorum soran engellemiş sana mesaj atcam mesajları silmişsin yazamıyorum :(((((
https://hizliresim.com/PYz068
Bakışlar halen aynı:(
Anneeemm gözlere bakk :)
Ya deme öyle zaten sevmiyorum ama tek resim yakamıyorum da
Ay çok güzel niye öyle diyon
Sevmiyorum bu resmi gözüne ışık tutulmuş tavşan gibiyim...
Adolf Hitler l*n bu ahahah yalancı herif :D
Olsun bebek bebektir :)
İşte bu yüzden sevmiyorum arkadaş bir insan hiç mi değişmez 7sinde neyse 70de oldu ama genede seviyorum bu adamı...
Sev sev kendini sevmeden olur mu
bebekkençirkin olanlar büyüyünce güzel olabiliomuşşş
Ben bebekken fotoğraf makinası yoktu dedem karakalem ile çizmiş olur mu
Olur
Yok dedem rafa kaldırmış karakalem çalışması sonuçta müzeye satacakmış
Dalga geciyosun :D
Yok ciddiyim ama atmam
Peki
Ya ben bebekken çok çirkindim, olabildiğince bakmamaya çalışıyorum o fotoğraflara
Ne cirkinmissinya allahtan buyumussun :) kapi onune koymazdm seni o kucukluk halinle :)
Ahahha :Dd simdi daha güzel deni :D
Ewett simdi iysinn tas gbisn diyemicm ama
Taş gibi olmayi isteyen kim :D asidi güzellik iyi değil picler çok etrafta şimdi rahat birakmiyorlar bide o zaman aman aman :D
:) aferm bucuruk akillisn
Bücuruk oldum ya :)
Ne olmak istersen burdan yazma :) profl acik
Kizlar bu tatlilikla nasil oluyorda halen bekarsiniz😃
en kralını atayım. babam çekmişti :D
https://i.hizliresim.com/vQlgD6.jpg
Gercek mi bu :D
yok sahte :D
Benim çocukluk resmim yok direk böyle doğmuşum.
Ne güzel :Dd
Güzel mi puff :(
Atamam. Nazar edersiniz falan ndndn =P
Ahahah :D tütütü yapariz :D
Olmaaaz altın Maşallah isterim ben =D
Ahahah :Dd
Al bir tek bunu bulabildim bilgisayara aktarılmış olarak =D
media-cache-ec0.pinimg.com/.../...51270b112e74.jpg
Ne guzelmjssin kiz :D masalllah
Teşekkürler ablası burada 3 yaşında kızımız :D
Esmer güzeli valla :D
Abartmayalım ama teşekkürler :D
Valla güzel :D
Teşekkür ederim sen de öylesin. Gittikçe daha da güzelleşmişsin =)
Çok tesekkur ederim canim :))
Çok şımarık kızmışsın.
Tam tersi saf salakmisim :D
Salak ama akıllı salakmışsın.
Olabilir
ama şimdi öyle değilsin.
Simdi çok akilliyim saf ayagina yatarim :D
:D anlıyorum seni.
:D tamam :D
;) ;D
koyamam nazar değer :d
nerede benim nargilem !!! hani davet :D ben kızayım diye varsın resmen !!! benimkinden tatlı olamaz bu arada bebeklik fotoğrafında !!!
Seninkini görelim önce :D @leviathan_ evet nerden bildin sırf seni kızdırmak için bulunuyorum :ddd
çatla öl demi sonra kıskançlıktan :D gondermiyorum, daha nargile içecez seninle yaşaman lazım senin :D
Hahaha tamam
Biri beni mi çağırdı :)
Profilde gördüm kara kiz :))
Puaahaha benim yok ama seninkisi çok tatlı D:DD
Sağol :D
Bana mesaj atsana bişi sorucam :D
Buradan sor sorun olmaz :D
Yok özel :D
Benim için farketmez sor buradan :D
Mesaj atsana uyuz :D ala ala :D
Atmiyorum ondan buradan sor :Dd
Atmazsan sormam çatla emi :D
Sen catla :D
Ben ne çatlıycam ahaha :D sen çatla :D
Sorunun cevabinj ogrenemicen ya catlaaaa patlama ohh ohhh :D
ahaha pislik uyuz nalet şey :DD Sende sorumu merak et hahaha :D
Etmiyorum :D
sen daha çocuksun zaten :)
Sanmıyorum :)
çocuksun çocuksunn :D
Sensin çocuk :D
ben kocaman adamım :D
Aman :D
öpüldün görüşürüz :)
Bende atmak ısterdım ama atamıyorumç:D
Niye :D
XP azmış:D
Öyle bisey var mi ya :D
2 olmam lazımmış öyle dıyor link atınca:D
Anladim olunca atarsin artik :D
Unutmazsam atarım :D
Tamam peki :D
Nasıl atılıyor yardımcı olursan atarım :-)
Hizliresim. com dan :)
Al bakalım :-) https://i.hizliresim.com/Q4GVMA.jpg
Anneemmmmmmm :D
Efendimmm :-)
Çok tatlii :)
Teşekkür ederim :-)