Hz Adem ile Hz Havva nin yaptığı hata' nin bedelini neden biz çekiyoruz. ?

Cennetten bir meyvenin yenilisi ile neden bizler imtihan ediliyoruz üstelik biz yapmamisiz bu saçma geliyor bana. Neden onların yaotigi hatayi dünyaya ceza olarak gönderilen bu zatlarin tövbesi kabul edilip cennete alındıktan sonra bitmemiş. Şeytana ders vermek için ise. Biraz tuaf degilmi bizijle alakası olmayan bu şahısların bedelleri neden bizden çıkarılmak isteniyor. i birde söz vermişiz kerbelada. Biz Allah'ta anlaşma yapmışız. Allah'ın tek olduğuna şahit olmuşuz ama. bunu bilen kimse yok. Hatiralamiyoruz ben adaletsizce buliyorum bunu. Siz ne düşünüyorsunuz gerçekten adaletli mı bu.

Hz Adem ile Hz Havva nin yaptığı hata' nin bedelini neden biz çekiyoruz. ?
Cevapla