Herkes beni kırıcı olmakla suçlayacak ama bence haklıyım napayım?

Arkadaşım (hataylı) Hatay dünyanın en iyi şehri siz rezilsiniz dedi ben de depremden sonra gelmeseydin o zaman varoş aileni alıp defol git evine ah pardon bir evin ve ailen yoktu dedim. Herkes beni suçlayacak ama ben bunu yok yere demedim. Napayım?
Herkes beni kırıcı olmakla suçlayacak ama bence haklıyım napayım?
Cevapla