Yeni nesil gerçekten baya bir uzun boylu bizmi kısa kaldık bunlarmı fazla oldu ki?

yolda yürüyorum çocuklar 15-18 arası yaşlarda bir bakıyorum omzundayım veletlerin yukarısını göremiyorum anlamadımki bunlarmı fazla bizmi çok kısayız
Yeni nesil gerçekten baya bir uzun boylu bizmi kısa kaldık bunlarmı fazla oldu ki?
Cevapla