Bende böyle bir seçicilik var. Sebebini bilmiyorum bilinçaltı galiba. Mesela doktor bir eş istemem hep mesafeli durdum doktorlara sağlıkçılara. Öğretmen, asker ve polislerden de pek hazzetmiyorum. Bana soğuk ve itici geliyorlar, hoşlanmiyorum.
Sadece mühendis ve avukatlar ilgimi çekiyor. Geçmişime baktım da eski sevgililerim de hep bu mesleklerden olmuş. Bunun da vardır bilinçaltında bir sebebi. Bilemiyorum.
Sizde var mı böyle takıntılar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Esc gibi kariyeri olmasın ve çok erkek geçmişi olmasın benim için yeterli sebep.
Bu kadar takıntılarım yok İnsan olsun Canımdan bir dilim yesin.
Benden aşağıdaki memurla olmaz ya denk ya üstü olur net…. Sonra bana dayanıp işini düzgün yapmaz benden güç alıp milleti ezer 🙄
Hayirdir sen genel müdür müsun? 😂
Subayım ☠️
Ve evet orduda kadınlar da var soran olursa ekliyeyim
Evlenmeyi düşünmediğim için
seçim yapmak zorunda kalmıyorum
Anaokulu öğretmeni isteyen varmı🤪
Varsa
10 yil sonra konuşuruz sjsjjss
Hemşire istemem doktorlar asılıyor
Aaa şaşirdim , normalde erkekler hemşire sever diye biliyorum. Kaynanaların da hayalidir hemşire gelin
Hemşireler iyi zaten doktorlar çapkın ama hastaneleri iyi biliyorum psikoloğum
eskortla asla evlenmem mesela
Sağlıkçılar, nöbetleri oluyor diye.
Aaa şaşirdim , normalde erkekler hemşire sever diye biliyorum. Kaynanaların da hayalidir hemşire gelin
Demek ki öyle değilmiş. :)
Bu kadınların üniforma sevmesi gibi bi şey.
Hemşireden uzak duruyorum
Aaa şaşirdim , normalde erkekler hemşire sever diye biliyorum. Kaynanaların da hayalidir hemşire gelin
Ben de sağlıklıyım
Neden uzak diruyorsun madem
Çirkefler
Yok bee benim tanidiğim hemşire ve ebe, diyetisyen , fizyoterapist kızlar çok kibar çıtı pıtı hanım kızlar
Burdan yaz
önemsemem
hemşireler mesela. karı bolluğu yaşıyor
Doktorlar sana baktı da istemiyorsun
Bakmadığını nereden çıkardın? Herkes senin gibi doktor meraklısı değil canim
Doktor meraklısı bir kadının doktor olma ihtimali size doktor meraklısı olmaktan daha zor geliyor. Mesleğin nedir sorması ayıp
Doktorlar secicidir herkese bakmazlar zaten
18 yaşinda doktorum diyen birinin doktor olma ihtimalini mi soruyorsun 🤣
Burada 13 yaşındaki veletler 55 yaşındayım yazıyor. Mesleğin neydi ev hanımı mı? Doktor sana baktı da almiyorsun
Kibre bak kendinden üst konumda olan birini beğenmiyor hanfendi
Ayyy haspam herkesi de kendi gibi yalancı ve varoş sanıyor 🤣
18 yaşinda doktormuş
18 yaşında olduğumu nereden biliyorsun ayrıca ev hanımları ile muhatap olmuyorum bundan sonra benim seviyemde değiller onlara enerji harcayamam
Profilinde 18 yaşinda olduğunu yazmışsın 😂 doktorum diyorsun. Yalancı olduğun meydanda ama halen utanmadan konuşuyorsun