Diğer Güzel kızların ağzına layık bir kahve yaptım kimler içmek ister 🤔? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Güzel bir kız olduğunuz ispatlandığı taktirde kahvenizi afiyetle içebilirsiniz ☕️😋😘 Güzel kızların ağzına layık bir kahve yaptım kimler içmek ister 🤔? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Kurjak Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% 1 yıl Onlar içmesine içerde sen onlarin hayal ettigi gibi yaksikli cikacakmisin peki? Malum kizlar her erkekle kahve icmezler ;) 0 0 Yorumla
celebface Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl guzel oldugumuzu nasil ispatliyoruz noter onayli belge mi gerekiyor 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Güzel çekilmiş bir pp ve kendin olduguna dair ıslak imza Yorumla celebface 1 yıl ben oyle her beyaz kagida imza atmam Yorumla
Pınar25252525 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 739 cevap paylaştı. Ben iflah olmaz bir çay tiryakisiyim. Kahve kalsın. 0 0 Yorumla
XxstellaxX Takip Et Xper 2 Yaş: 24 1 yıl ben kendimden eminim de kahven pek güzel görümüyor ki. ayran gibi köpürmüş 0 0 Yorumla
gizli2534 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Çirkinim ben bana yok 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Nası yok asıl sana var 😋 Yorumla gizli2534 1 yıl Ama güzel kızlara demişsiniz ben güzel degilimki :( Yorumla
DorothyFoster Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alabilirim bir bardak afiyet olsun 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Tabii
Anonim1309 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Bu abi neden hep kızlara bir şey yapıyor? 0 2 Yorumla Soran 1 yıl kızlara değil güzel kızlara Yorumla Anonim1309 1 yıl Hmm anladım abi ikisi arasındaki ayrımı yapmam lazımdı kusura bakma Yorumla
NeyyMıstaffamNeyy Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı. Romantizmi yaşatacak bir kahve olmuş. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Acı kahve severim sadece 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Tamam acı yaparız sana Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Olur o zaman Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Diğer konusunda 2,7b cevap paylaştı. Beeenn 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Tam da senin içindi reda Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı. İçerim 0 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Beeeeen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Onlar içmesine içerde sen onlarin hayal ettigi gibi yaksikli cikacakmisin peki? Malum kizlar her erkekle kahve icmezler ;)
guzel oldugumuzu nasil ispatliyoruz noter onayli belge mi gerekiyor
Güzel çekilmiş bir pp ve kendin olduguna dair ıslak imza
ben oyle her beyaz kagida imza atmam
Ben iflah olmaz bir çay tiryakisiyim. Kahve kalsın.
ben kendimden eminim de kahven pek güzel görümüyor ki. ayran gibi köpürmüş
Çirkinim ben bana yok
Nası yok asıl sana var 😋
Ama güzel kızlara demişsiniz ben güzel degilimki :(
Alabilirim bir bardak afiyet olsun
Tabii
Bu abi neden hep kızlara bir şey yapıyor?
kızlara değil güzel kızlara
Hmm anladım abi ikisi arasındaki ayrımı yapmam lazımdı kusura bakma
Romantizmi yaşatacak bir kahve olmuş.
Bu kahve güvenli hissettirmedi
niye
Acı kahve severim sadece
Tamam acı yaparız sana
Olur o zaman
Beeenn
Tam da senin içindi reda
Bennnn eheheh
İçerim
Beeeeen
Bennn