Eğer Ankara'da yaşıyorsan maltepede falan askeri malzemeler satan çarşılar var. Her ihtiyacını set olarak satıyorlar. İç çamaşırı, tırnak makası dahil.
Ama tavsiyem maske, lastik eldiven ve bebekler için olan ıslak mendillerden götürmen. Gece uyurken hatta özellikle ranzada alt katta yatacaksan mutlaka maskeyle uyu. Üstündeki yatak bütük ihtimalle senden yaşlı çünkü. Üstteki döndükçe içinden 30 yıllık toz sana düşecek. Maske takman hayat kurtaracak teşekkür edersin bana sonra demedi deme
Hayırlısı olsun bro. Dediğim gibi maske al. Maske suratın için, bebek ıslak mendili tuvalet için. Lastik eldiven illaki işe yarıyor. Mıntıka temizliği oluyor ne bileyim tuvalet temizliği oluyor vs vs. Onun dışında herhangi bir raporun varsa bir ilaca ilişkin mutlaka yanına al
Delici kesici aletler götürme. Telefonları girişte alıyorlar ama birisi ziyarete geldiğinde telefonunu getirebilir. Telefon almamıştım ben riske atmamıştım ama koğuşta akıllı telefon kullananlar oldu bu şekilde. İşleyiş tam nasıl bilmiyorum. Cüzdanını alma. Zaten set aldığında boyna asmalık kese gibi kartlık gibi bişey alıyorsun ona kimliğini ve biraz nakit paranı koy yeter. Tırnak makasına izin vardı benim zamanımda ama birlikten birliğe değişebilir bu. Ama ses çıkartacaklarını zannetmiyorum. Islak mendil mutlaka götür sadece tuvalet için değil kişisel temizlik için de hayat kurtarıyorlar. Onun dışında ilaç vitamin vs götüremiyorsun zaten.
Kral sana bısey sorucam askere kart götürecem ama temassız ozellıgı yok gene kullanabiliyorum demi ılla temassız kart olması lazım degıl güvenlik amacı ıle
ben bedelli yaptım. şöyle bişey bedelli olunca 6 aylıklara göre daha az eşya veriyolar onu söyleyebilirim. gidecegin yere ve hava sartlarına göre degisiyor durum ama yüzde 90 ihtiyacın olan seyleri veriyolar. fakat sabun şampuan jilet vs vs. verdikleri en iyi markalar olmayabiliyo o yüzden önem verdigin kisisel esyaları götürmende fayda var derim. örnegin ve şampuan ve diş macunlarını kullanmadım bilmedigim kötü markalardı. 6 ay olunca bu biten malzemeler her ay veriliyor hakkın olarak. ve zamanda şöyle biz gittk eylülde ekimde cıktık ve ekimin bilmem kacında kış sezonuna geçiliyormuş hava 0 derece oldugu halde biz yazlık malzeme aldık bitek parka vardı allahtan içlik bere eldiven vs vermediler ki kullanmakta yasaktı ama biz cıkarken gelen dönemdekilere dagıtıldı o kısım zor ve sacma bi durumdu.
banyo kimsenin hosuna gitmez hgfgdfs kapı vs yok perde de yoktu bizde direk G seklinnde duş alanları tasarlanmıs girip duşunu alıyosun kimse görmüyo ama kapıda yok yani. tuvaletlerde sadece sabun vardı onnu harici bişi yok tabiki ve vermiyorlarda. tavsiyem 2 3 rulo götürürsün sonra satın alırsın tekli halde satılıyor kantinlerinde vs. duş için saatler filan var belirli gün ve saatlerde girersin
yok maalesef kendini ona göre ayarlaman lazım ya da soguk suyla dicem ama ona da vaktin olmayabilir gün içinde atıyorum 15 dk molan var sora egitim vs olcak o sırada yetişmen zor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Eğer Ankara'da yaşıyorsan maltepede falan askeri malzemeler satan çarşılar var. Her ihtiyacını set olarak satıyorlar. İç çamaşırı, tırnak makası dahil.
Ama tavsiyem maske, lastik eldiven ve bebekler için olan ıslak mendillerden götürmen. Gece uyurken hatta özellikle ranzada alt katta yatacaksan mutlaka maskeyle uyu. Üstündeki yatak bütük ihtimalle senden yaşlı çünkü. Üstteki döndükçe içinden 30 yıllık toz sana düşecek. Maske takman hayat kurtaracak teşekkür edersin bana sonra demedi deme
Abi ızmır e gıdıcem bakalım hayırlısıyla jandarma er olarak
Hayırlısı olsun bro. Dediğim gibi maske al. Maske suratın için, bebek ıslak mendili tuvalet için. Lastik eldiven illaki işe yarıyor. Mıntıka temizliği oluyor ne bileyim tuvalet temizliği oluyor vs vs. Onun dışında herhangi bir raporun varsa bir ilaca ilişkin mutlaka yanına al
Abı biraz bünyem hassas ne yapabilirim
Birde yanımda almamam veya ozellıkle almamak gerekn seyler nedır
Delici kesici aletler götürme. Telefonları girişte alıyorlar ama birisi ziyarete geldiğinde telefonunu getirebilir. Telefon almamıştım ben riske atmamıştım ama koğuşta akıllı telefon kullananlar oldu bu şekilde. İşleyiş tam nasıl bilmiyorum. Cüzdanını alma. Zaten set aldığında boyna asmalık kese gibi kartlık gibi bişey alıyorsun ona kimliğini ve biraz nakit paranı koy yeter. Tırnak makasına izin vardı benim zamanımda ama birlikten birliğe değişebilir bu. Ama ses çıkartacaklarını zannetmiyorum. Islak mendil mutlaka götür sadece tuvalet için değil kişisel temizlik için de hayat kurtarıyorlar. Onun dışında ilaç vitamin vs götüremiyorsun zaten.
Orada nakıtten cok kart gecıyor sanırım
Sabun sampuan tras kopugu jilet istihkakin var ama yaninda yinede sen ekstra malzeme gotur yetmiyo.
İcme suyu tuvaletten falan içiliyor dıyor dogru mudur
Evet ama suyu farkli biyerden geliyo galiba. Harbiden icilebilir nitelikte oluyo musluk suyu
Teşekkür ederim
Rica ederim. El havlusu banyo havlusu goturme orada veriyolar. Gitmeden once jilet sabun fanila kulot corap falan kesin al.
Kral sana bısey sorucam askere kart götürecem ama temassız ozellıgı yok gene kullanabiliyorum demi ılla temassız kart olması lazım degıl güvenlik amacı ıle
Yeni otomat makinelerinde sadece temassizla odeme yapilabiliyo. Bazi otomatlardan bisey alamayabilirsin. Onun disinda kantinde falan kullanabilirsin. Neresi cikti bide?
İzmır seferihisar jandarma cıktı ben sımdı temassız olmayan kartı oraya gotursem ısıme yaramaz mı yarar mı ona gore kart cıkartıcam kararsız kaldım
Otomatik falan ısım olmaz benim kantinde alırsam ıhtıyac sigaram falan yok birde Otomat ta neler var
Abur cubur urunleri cola sprite gibi icecekler
Yok ben oyle şeyleri mecbur kaldımı aramam ama kantinde temassız ozellıgı olmayan kart ıs yapar demi
Aynen oyle
Eyv reıs cevabın ıcın hayırlı aksamlar
Bisey degil hayirli aksamlar
bedelli mi 6 ay mı
Bedellı
Pardon 6nay
ben bedelli yaptım. şöyle bişey bedelli olunca 6 aylıklara göre daha az eşya veriyolar onu söyleyebilirim. gidecegin yere ve hava sartlarına göre degisiyor durum ama yüzde 90 ihtiyacın olan seyleri veriyolar. fakat sabun şampuan jilet vs vs. verdikleri en iyi markalar olmayabiliyo o yüzden önem verdigin kisisel esyaları götürmende fayda var derim. örnegin ve şampuan ve diş macunlarını kullanmadım bilmedigim kötü markalardı. 6 ay olunca bu biten malzemeler her ay veriliyor hakkın olarak. ve zamanda şöyle biz gittk eylülde ekimde cıktık ve ekimin bilmem kacında kış sezonuna geçiliyormuş hava 0 derece oldugu halde biz yazlık malzeme aldık bitek parka vardı allahtan içlik bere eldiven vs vermediler ki kullanmakta yasaktı ama biz cıkarken gelen dönemdekilere dagıtıldı o kısım zor ve sacma bi durumdu.
Tuvalet pecetesı ısı nasıl oluyor birde banyo
banyo kimsenin hosuna gitmez hgfgdfs kapı vs yok perde de yoktu bizde direk G seklinnde duş alanları tasarlanmıs girip duşunu alıyosun kimse görmüyo ama kapıda yok yani. tuvaletlerde sadece sabun vardı onnu harici bişi yok tabiki ve vermiyorlarda. tavsiyem 2 3 rulo götürürsün sonra satın alırsın tekli halde satılıyor kantinlerinde vs. duş için saatler filan var belirli gün ve saatlerde girersin
Ben tuvalet yapıp genelde duş olurum öyle bır lüks yokmu orada yanı atıyorum saat 2 de duş veya aksam 6
yok maalesef kendini ona göre ayarlaman lazım ya da soguk suyla dicem ama ona da vaktin olmayabilir gün içinde atıyorum 15 dk molan var sora egitim vs olcak o sırada yetişmen zor
gerçi bi dedigim acemi birligi ustada rahat olursun ama duş yine sıkıntı
Benım cekındıgım konu o zaten teşekkür ederim cevabın ıcın
alışırsın yani zor belki ama yapacak bişey yok o süre boyunca adapte olmaya bak
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!