Manevi anlamda çok kötüyüm duygularım ve maneviyatım günden güne ölüyor gibi?

dini olarak cok kotu durumdayım 2013 den berıdır aallaha dua edıyorum bır konu ıcın amabu bır turlu olmuyor olmayacgına ınansam dua edmeyı bırakıcam ama bır turlu ınanamıyorum. ınanmıs olmanın verdiği ümit benı acayip üzüyor cunku olmuyor. duayla namazla kuranla alakasız bır suru ınsan var hepsi o kdrmutlukı ben bunları yapdfgm halde o kdr mutsuzumkı ölüyorum mutsuzlukdan tertemız bır sekılde evlenmek ıstıyorum ama kımseyı sevemıyorum. hep allaha dua edıgım tarzda bırınısın gelmesını beklıyorum. bu ümidden kurtulsam bırını bulup evlencem ıyı kotu. ama eetttgm duadan bır turlu kurtulamıyorum cok kotu br ımtıhan cunku bu dunyada en cokk istedgm seydı ama o konudan ımtıhana cekıldım. mutlu olan ınsanlara ole ımrenıyormkı... ya da mutlu evlılerı gorunce bu ımtıhan benı cok yordu ıtıkatımıde bozdu bana haksızlık yapıldgını duusnuyorum ınanıcmda zedelenıyor. bukadar sene dua eddgm halde olmadı. madem olmadı madem hayırlısı değil dıe olmuyor nıe dılım duaya gıdıyor. bır turlu bu dua edme ısedgınıde cıkaramıyorum ıcımde kabul olacagına ole ınanmısımkı. bır turlu aksınıkabul edemıyorum ne yapacagımı hıc bılmıyorum. napmam gerekenı bu konuda dua edmekden nasıl kurtulurum cunku ettıkce ölüyorum resmen?

Manevi anlamda çok kötüyüm duygularım ve maneviyatım günden güne ölüyor gibi?
Cevapla