Buyu veya hani birinin ismini 3 kere yaziyolar falan var ya kendine asik etmek icin onmar gercek mi?

Bana sanki boyle bi sey yapilmis gibi hissdiyorum bunlar gercek mi yoksa ben mi kafayi yedim

Buyu veya hani birinin ismini 3 kere yaziyolar falan var ya kendine asik etmek icin onmar gercek mi?
Cevapla