İstihare namazı kıldım bir buçuk yıl sonra sevgilimden ayrıldım?

Arkadaşlar 4 yıllık ilişkim bitti 2 ay önce ortada hiç bir şey yoken ayrılmak istediğini söyledi. İkimzinde namaz kılan insanlarız ve ben çok fazla dua ediyordum karşıma istihare namazı çıktı ve bende kılmak istedim 3 gün üst üste kıldım ilişkimin benim için hayırlı olup olmadığıyla ilgili kıldım ardan bir buçuk yıl geçti her şey çok güzeldi o bir buçuk yıl süreçte ailesiyle tanıştırdı bana karşı bir hata yapmadı yani önüme çıkmadı hiç istiharenin amacı bu değilmiydi karşımıza çıkması 2 ay oldu biteli benim hâlâ aklımda kalbimde ve dualarımdan çıkaramıyorum tüm dualarım onla ilgili istihare hakkına bilgisi olan ya da kılan var mı sizde nasıl oldu
İstihare namazı kıldım bir buçuk yıl sonra sevgilimden ayrıldım?
Cevapla