Köşeye sıkışmış kim ne diyor ne kadar biliyor doğru mu söylüyor diye izliyorum ne yapabilirim başka?

Bıktım artık herkes aynı şeyi merak ediyor soruyor bilmeyen zaten soruyor bilende bilmeyenlerin yanında sanki haberi yokmuş gibi konuşuyor konuyu açıyor ailem sevgilim (bilmeyen) kuzenlerim akrabalarım arkadaşlarım hepsi bana artık çok farklı davranıyor zaten kendi yararlarına göre hareket ediyorlar ama bu işi fiziki olarak da yansıtıyorlar sözlü olarak da soruyorlar ama cevabı kendileri veriyorlar evet öylesin diye ben ga* im evet doğru ben hizmet ediyorum köl**** lik de yapıyorum nasıl anlatayım bilmiyorum 🤷‍♂️ ikinci fotoğraf bizzat kendime ait yerde olan benim
Köşeye sıkışmış kim ne diyor ne kadar biliyor doğru mu söylüyor diye izliyorum ne yapabilirim başka?
Köşeye sıkışmış kim ne diyor ne kadar biliyor doğru mu söylüyor diye izliyorum ne yapabilirim başka?
Köşeye sıkışmış kim ne diyor ne kadar biliyor doğru mu söylüyor diye izliyorum ne yapabilirim başka?
Cevapla