Gazzede ateşkes oldu ya sizce ateşkes kalicimi oldu yoksa israil geri girermi?

Bence şu an ateşkes şartları arasindan İsrail'in çekilmesi ve gazzeyi baştan inşa etmesi yazzasada bunu yapmaz gibi rehineleri bulamadığı için ateskesi kabul etti diye düşünüyorum rehineler kurtarildiktan sonra gazzeye geri girip Hamasi bitirir diye düşünüyorum sizce doğrumu çünkü hamas varken hem hamas hemde israil işte olamaz yan yana
Gazzede ateşkes oldu ya sizce ateşkes kalicimi oldu yoksa israil geri girermi?
Cevapla